Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، میر جعفریان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی در مجمع خیران توسعه روستا و مناطق محروم استان گفت: تعدادی از خیران استان را شناسایی کرده ایم و پس از تشکیل مجمع و تعیین هیئت امنا، تا هفته آینده فعالیت ‌های مجمع را برای توسعه زیرساخت ‌های عمرانی، اقتصادی و اشتغال روستائیان در کمیته‌ های فنی و تخصصی این مجموعه با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از پارسال ظرفیت شناسی روستا‌ ها آغاز شده است و این مجمع توانمندی ‌های روستا‌ ها را بررسی و برای عملی شدن پیگیری می‌ کند.

بیشتر بخوانید

بهره برداری از ۳۲ طرح اشتغال زا و خدماتی درشهرستان زیرکوه

میر جعفریان بیان کرد: خراسان جنوبی در بحث صنایع دستی و پنل‌ های خورشیدی توانمند است و در کشاورزی و دامپروری نیز به دنبال پیدا کردن ارزش افزوده برای محصولات روستائیان و همچنین بازار فروش تمامی تولیداتشان هستیم.

انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توسعه روستا مناطق محروم توانمند سازی روستا محصولات روستائیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۴۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، به دلیل سرریز شدن سد خاکی قدیمی این روستا و احتمال شکستگی آن، و با بررسی مدیریت بحران، هلال احمر و دیگر دستگاه ها، دستور تخلیه روستا از سوی مدیریت بحران صادر شد.

۶۰ خانوار ساکن روستای نوده زیرکوه هم اکنون در حال تخلیه و اسکان در شهر آبیز هستند.

مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی: به دلیل ادامه بارش‌ها تا صبح فردا، نیرو‌های امدادی و خدمات رسان در بیشتر نقاط استان به ویژه زیرکوه، خوسف، نهبندان و طبس آماده باش کامل هستند.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در بام ایران
  • آخرین اخبار از سیل خراسان جنوبی؛ تخلیه برخی از روستاهای زیرکوه
  • آخرین اخبار از سیل خراسان جنوبی
  • زیرکوه در محاصره سیلاب + تصاویر
  • ۴ شهرستان خراسان جنوبی، گرفتار سیلاب
  • دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در 4 شهرستان گرفتار در سیلاب
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی