Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@03:46:54 GMT

فیروزجا همچنان بدون پیروزی در سوپرتورنمنت سریع آنلاین

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۵۱۰۸

فیروزجا همچنان بدون پیروزی در سوپرتورنمنت سریع آنلاین

علیرضا فیروزجا نابغه ایرانی شطرنج جهان در سوپرتورنمت سریع آنلاین شطرنج همچنان بدون برد در رده آخر ایستاده است.

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایسنا، پس از لغو رقابت های شطرنج حضوری، بسیاری از شطرنج بازان تصمیم گرفته که برای حفظ آمادگی خود در مسابقات آنلاین شرکت کنند که این مسابقات با استقبال بازیکنان و تماشاگران همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در جدید ترین رقابت ها، شب گذشته(چهار شنبه) سوپرتورنمنت سریع سنت لوئیس آمریکا با حضور چهره های برتر شطرنج جهان پیگیری شد. علیرضا فیروزجا نابغه ایرانی شطرنج جهان در این رقابت ها دست به مهره شد. در روز اول این دیدار این شطرنج باز موفق شد به دو تساوی و یک شکست دست پیدا کند. او در مقابل لوون آرونیان شکت خورد و در مقابل پنتالا هاریکریشنا هندی و جفری شیونگ آمریکایی به تساوی رسید. 

 

در روز دوم این دیدار علیرضا در مقابل شطرنج بازان آمریکایی به یک تساوی و دو شکست دست یافت. فیروزجا در مقابل هیکارو ناکامورا و لینییر دومینگز شکست خورد و در مقابل وسلی سو به تساوی دست یافت. 

 

با این نتایج کسب شده در این رقابت ها فیروزجا با سه امتیار در ده آخر این مسابقات ایستاده است.


مگنوس کارلسن نفر اول شطرنج جهان هم در این مسابقات حضور دارد. او با چهار پیروزی، یک تساوی و یک شکست در صدر این رقابت ها قرار دارد. 

 

 علیرضا فیروزجا که در مسابقات شطرنج "فیشر شودآون"  که به میزبانی برگزار کنندگان همین رقابت های سریع حضور داشت و در رده آخر ایستاده بود. همچنین مگنوس کارلسن نفر اول شطرنج جهان و هیکارو ناکامورا مشترکا با شش امتیاز  در مسابقات فیشر به مقام قهرمانی دست پیدا کردند. گفتنی است که در مسابقات سریع گری کاسپاروف ستاره اسبق شطرنج جهان حضور ندارد. 

 

علیرضا فیروزجا شطرنج

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا فیروزجا شطرنج علیرضا فیروزجا شطرنج جهان رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۵۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان شطرنج ایران یادواره شهید آرمان علی وردی با ۷۵ میلیون تومان جایزه نقدی به مدت ۶ روز در فدراسیون شطرنج برگزار شد.
در پایان این مسابقات تیم شطرنج بانوان نخبگان گیلان به مقام قهرمانی رسید، پیشگام نوین تهران و فیل خوب اراک به ترتیب دوم و سوم شدند.
در لیگ برتر شطرنج بانوان ایران ۸ تیم باشگاه نخبگان گیلان، باشگاه شطرنج افلاک، باشگاه پیشگام نوین رایمند شهر رضا، باشگاه پیشگام نوین تهران، باشگاه اندیشه نوین ساری، باشگاه فیل خوب اراک، باشگاه ابتکار لنگرود و دانشگاه تهران حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه
  • تساوی بدون گل در نیمه اول‌ لیگ یکی ها
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور