Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدحسن ابراهیمی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: اجرای طرح سیستم کمک ناوبری هوشمند( مجازی) از ابتدای سالجاری در دستورکار قرار گرفت و با استفاده از طراحی نرم افزار و سخت افزار فرستنده و گیرنده AIS و با بهره‌گیری از تکنولوژی و استاندارد Atonدر بندر چابهار به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: از مزایای استفاده از این سیستم و تجهیز علائم کمک ناوبری بندر به سیستم شناسایی اتوماتیک AIS در عملیات ایمن است که در صورت خاموش بودن چراغ‌های علائم کانال و جابجایی بویه‌ها، تاثیری در ایمنی عملیات بندر ایجاد نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون دریایی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این سیستم با علامت گذاری دقیق در نقاط تعریف شده کمک می‌کند تا تمامی شناورها و راهنمایان بتوانند در سیستم‌های کمک ناوبری خود مانند ECDIS و AIS مسیر صحیح کانال ورودی را تشخیص دهند.

وی ابراز امیدواری کرد که با همکاری اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، این طرح در تمامی بنادر تابعه در طول سواحل سیستان و بلوچستان نیز اجرایی شود.

برچسب‌ها سواحل چابهار و کنارک دریای عمان چابهار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سواحل چابهار و کنارک دریای عمان چابهار سواحل چابهار و کنارک دریای عمان چابهار اخبار کنکور کمک ناوبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۵۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کردستان گفت: برای ساخت این مدرسه ۶ میلیارد تومان هزینه از آورده خانواده مرحوم حبیب اله شاه ویسی و اعتبارات نوسازی مدارس استان هزینه شده است.

ابراهیم مرادی گفت: مساحت این مدرسه ۴۲۰ متر مربع است.

وی افزود: با اضافه شدن این ۶ کلاس بخشی از نیاز دانش آموزان ابتدایی شهرک بهاران بر طرف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بندر گوگسر آخرین بندرگاه هرمزگان در دریای عمان
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • بندر شهید بهشتی ـ چابهار
  • فیلم| خاک خوردن ۱۱ ساله قطعه نایاب ناوبری هواپیما!
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد
  • هوشمندسازی ساختمان: خانه‌ای که فراتر از تصورات شماست
  • (تصاویر) بندر شهید بهشتی چابهار
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • هند در قرارداد بندر چابهار کمتر از یک چهارم مبلغ به تعهد خود عمل نموده!