Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@21:28:32 GMT

سیر صعودی کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۵۱۵۰

سیر صعودی کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، دکتر بانشی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: وضعیت کرونا در استان سیر صعودی بسیار تندی به خود گرفته و باید دقت کنیم تا از این سیر بکاهیم بلکه مشکلات کمتر شوند.
دکتر بانشی افزود: تعداد بستری‌ها در استان روز به روز بیشتر می‌شود و تعدادی از این افراد تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند و آمار فوت شدگان هم روز به روز زیاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه کشور پیک اول شیوع ویروس کرونا را رد کرده است و وارد پیک دوم شده گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در پیک اول شیوع این ویروس است، ولی سخت‌ترین روز‌ها را سپری میکند.   بانشی بیان کرد: عامل اصلی این افزایش آمار، اجتماعات عروسی و ترحیم بود که با یک ماه تاخیر از درون اجتماعات بیرون آمدند و الان شاهد این وضعیت هستیم.
بانشی رعایت هر چه بیشتر موارد بهداشتی با توجه به در پیش بودن فصل پاییز را امری ضروری دانست و گفت: قبلا آمار مبتلایان به کرونا یک تا چند نفر بود، اما حالا شاهد افرایش آن به روزی ده نفر حتی گاهی ۱۰۰ نفر هستیم که با توجه به جمعیت استان یک هشدار جدی است.   انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس کووید 19 کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۵۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما کهگیلویه و بویراحمد، علیرضا نیک روز در جلسه ستاد مدیریت بحران به بارش های اخیر اشاره کرد و گفت: در پی بارش های اخیر خسارت هایی به بخش صیفی جات شهرستان های گچساران و باشت وارد شد. وی همچنین به قطع چند ساعته برق در بخش مرکزی شهرستان گچساران اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه بخشی از این مشکل رفع شده و مابقی نیز توسط اداره برق در حال رفع شدن است. نیک روز گفت: در این بارشها جاده پاتاوه به دهدشت به علت ریزش سنگ مسدود شده بود که به سرعت توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بازگشایی شد. وی گفت: بخشی از جاده های روستایی شهرستان کهگیلویه نیز به علت خاکی بودن مسدود شده و تردد به سختی انجام می شود. 

دیگر خبرها

  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • لباس فرم برای دانش آموزان اجباری نیست
  • خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۲۴۰ سیل زده
  • طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد ؛ شدت طوفان را ببینید | تصاویر
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام میزان بارش های بهاری در کهگیلویه و بویراحمد
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد