Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-28@18:28:14 GMT

شاه ماهی ناامنی در خوزستان و ایلام دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۵۷۱۵

صراط: سردار "نورعلی یاری " اظهار کرد: خوشبختانه در چند روز گذشته یکی از سران اراذل و اوباش و کسی که در فضای مجازی و حقیقی قدرت نمایی می‌کرد و موجبات ناامنی و شرارت در استان خوزستان و شهرستان دهلران از توابع استان ایلام شده بود شناسایی شد.

وی افزود: متهم که در این مناطق با اقدامات مجرمانه خود موجب وحشت مردم شده بود توسط همکاران تلاشگر در پلیس دهلران دستگیر و همراه با پرونده متشکله جهت مطالبه به حق مردم تحویل مراجع قضایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: این مجرم یکی از کسانی بود که در منطقه عمومی دهلران و استان خوزستان در چند سال گذشته دست به شرارت و ترس و وحشت مردم می‌زد، خوشبختانه با یک اشراف اطلاعاتی و اقدام جهادی و انقلابی دستگیر و به دست قانون سپرده شد.

وی گفت: از دستگاه قضائی می‌خواهم که این فرد را به سزای اعمال ننگینش برساند تا نویدی باشد برای مردم عزیز استان خوزستان و شهرستان دهلران و کل استان تا احساس امنیت و آرامش همیشگی را دوباره در این مناطق به خوبی لمس کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از کانال اطلاع رسانی پلیس ایلام، سردار یاری: خطابم به اراذل و اوباش این است که هیچ جای امنی برای شرارت شما وجود ندارد پس بیائید و قبل از دستگیری به خاطر اعمال مجرمانه، توبه و استغفار کنید و از رأفت اسلامی پلیس بهره‌مند شوید و چنانچه بخواهید به ناامنی و شرارت ادامه دهید و موجب خوف و ترس مردم شوید قطعاً پلیس حضورش موثراست و برخورد جدی و بدون اغماض خواهد کرد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: خوزستان ایلام ناامنی دهلران ناجا اراذل و اوباش صراط حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۵۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نمایش عروسکی«استخوان ماهی جادویی» برای کودکان رفسنجانی

به گزارش خبرنگار مهر، تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان امروز جمعه ٧ اردیبهشت ماه با یکی از نمایش‌های عروسکی پرمخاطب خود در سال جاری به نام «استخوان ماهی جادویی» مهمان مردم رفسنجان است.

این نمایش عروسکی امروز جمعه ساعت ۱۷:۳۰ در پارک مادر واقع در بلوار طالقانی برای مردم شهر رفسنجان اجرا خواهد داشت.

کد خبر 6089001

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۱۴ استان
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۰؛هشدار نارنجی هواشناسی برای ۱۴ استان
  • ماجرای ضرب و شتم در اتوبوس BRT/ هشدار پلیس به مجرمان
  • آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان
  • آماده‌باش در ۱۴ استان درپی احتمال رگبار و وزش باد شدید
  • ۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند
  • کشف پیکر مطهر پنج شهید دیگر در دهلران
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • اجرای نمایش عروسکی«استخوان ماهی جادویی» برای کودکان رفسنجانی