Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@13:45:33 GMT

حجاب در جامعه باید به عنوان یک ارزش تلقی شود

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۶۰۰۲

حجاب در جامعه باید به عنوان یک ارزش تلقی شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در شورای فرهنگ عمومی اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی مرتبط در امر پیشگیری و مبارزه با موادمخدر مراقبت از جوانان برای جلوگیری از گرفتار شدن در دام اعتیاد را مورد توجه بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این راستا تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این موضوع در استان برای نقش‌آفرینی در این حوزه فعال شوند.

نکونام اعتیاد را یکی از تهدید‌های اساسی جامعه کنونی دانست و اضافه کرد: برخی سهل انگاری‌ها در این حوزه یک تهدید و خطر جدی به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید

ضرورت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه

او ادامه داد: کشف بیش از یک هزار و ۸۰۰ کیلوگرم موادمخدر در چهارمحال و بختیاری از ابتدای امسال بسیار نگران‌کننده است.

نکونام گفت: شیوع مواد مخدر متنوع شده است و جوانان برای دست‌یابی به لذت‌های آنی این بلای خانمان‌سوز به سمت و سوی مصرف آن مواد گرایش می‌یابند.

او همچنین با اشاره به اهمیت اغناسازی در حوزه حجاب و عفاف اظهار داشت: حجاب در جامعه باید به عنوان یک ارزش تلقی شود، اما گاهی اوقات بانوان محجبه در جامعه منزوی شده‌اند.

نکونام اضافه کرد: به همین منظور باید بانوان محجبه در جامعه تشویق شوند تا بهتر احساس هویت کنند.

او ادامه داد: رسانه‌های گروهی با برجسته سازی حجاب و معرفی بانوان محجبه در جامعه نسبت به تقویت این حوزه تلاش کنند.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حجاب و عفاف شورای فرهنگ عمومی مبارزه با موادمخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۶۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی با اشاره به تأثیرگذاری پررنگ بانوان در جامعه، گفت: بانوان باید در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی پررنگی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حسن ناهیدی امروز _ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت بانوان و خانواده اظهار کرد: ریشه‌یابی آسیب‌های اجتماعی در جامعه ضروری است و بدون این امر نمی توان مشکلات را حل کرد.

وی افزود: نیازمند تدوین برنامه ای جامع با خصوصیات کیفی و کمی هستیم تا با هماهنگی بین دستگاه ها اجرایی شود.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: هر چقدر ریشه یابی و شناخت آسیب ها بهتر انجام شود، درمان و پیشگیری بهتری صورت می گیرد.

ناهیدی با اشاره به نقش سلامت اجتماعی در زندگی افراد و تاثیر آن بر کاهش آسیب های اجتماعی، گفت: در این راستا برنامه محور بودن از ضروریات است و در پیشگیری از اختلال و آسیب ها موثر خواهد بود.

وی تاکید کرد: اهداف کوتاه مدت و بلند مدت برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در دستور کار باشد و اولویت‌بندی آسیب. ها و ارائه راهکار برای کاهش آسیب مورد توجه قرار بگیرد.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی نقش آفرینی بانوان استان در تمام عرصه ها و در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی را مهم خواند و افزود: در حوزه بانوان ظرفیت و فرصت های خوبی وجود دارد و در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی نیز نقش بانوان موثر است.

کد خبر 749521

دیگر خبرها

  • حمایت بانوان قزوینی از طرح نور
  • هشدار مشاور قالیباف در واکنش به گشت ارشاد: «وقوع واقعه برنامه ریزی شده کف خیابان»
  • نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب
  • حجاب مانعی برای پیشرفت نیست
  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند
  • زنان عالِم جایگاه ویژه‌ای در خودسازی و جامعه‌پردازی دارند
  • نوری قزلجه: با زور گشت ارشاد دین حفظ نمی‌شود /موضوع لایحه حجاب هنوز در رفت و برگشت است
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • کیهان: ما محترمانه حجاب سر زنان می کنیم اما رضا شاه با ضرب و شتم حجابشان را برمی داشت
  • ضرورت مشارکت همه جانبه متولیان عفاف و حجاب در جامعه