Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، عیسی فرهادی در خصوص روند رسیدگی به مصوبه نامگذاری‌های اخیر شورای شهر تهران که با برخی بازتاب‌های رسانه‌ای همراه شده است، گفت: مطابق اصلاحیه قانون شوراهای اسلامی شهر و روستا که در مجلس به تصویب رسید، مسئولیت تطبیق مصوبات شورای شهر که قبلا در اختیار شخص فرماندار بود، به هیاتی سه نفره متشکل از نماینده شورای شهر تهران، نماینده قوه قضاییه و فرماندار محول شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مصوبه اخیر نامگذاری معابر تهران نیز مشابه سایر مصوبات، در فرصت قانونی در هیات تطبیق مطرح شده است، افزود: مراجع ذیصلاح وجود نواقصی در مصوبه شورای شهر تهران را به هیأت تطبیق اعلام کرده‌اند و این هیأت به موجب قانون خواستار بررسی بیشتر شورای شهر در این خصوص شده است.

فرهادی خاطرنشان کرد: در این زمینه، قانون کاملا شفاف و روشن است و پس از اعلام نظر هیات تطبیق، متعاقبا تصمیم نهایی شورای شهر تهران به هیات حل اختلاف مرکزی متشکل از معاون حقوقی رییس جمهور، رییس سازمان شهرداری‌های کشور، نماینده دیوان عدالت اداری، نماینده دادستان کل، نمایندگانی از مجلس شورای اسلامی و شورایعالی استان‌ها ارجاع می‌شود و در نهایت نظر هیات حل اختلاف مرکزی، قطعی و ملاک عمل خواهد بود.

مخالفت فرمانداری تهران با نامگذاری خیابان‌هایی به نام بازرگان، اعظم طالقانی و سهیل گوهری واکنش‌ها به مخالفت با نامگذاری معبری به نام بازرگان | شاید نارمک را خواستند احمدی نژاد کنند واکنش تند خانواده اعظم طالقانی به فرمانداری تهران کد خبر 550026 برچسب‌ها شورای شهر تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شورای شهر تهران شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۶۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقض کردن قانون توسط فرماندار تگزاس + فیلم

چهار سال پیش فرماندار تگزاس ویدئویی منتشر و اعلام کرد که قانون آزادی بیان در دانشگاه‌ها را امضا کرده است.
اکنون همان فرماندار گارد مسلح ایالت را به دانشگاه تگزاس فرستاده تا با دانشجویان حامی فلسطین برخورد کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ۱۲۷ هزار نفر عضو شورا در کشور وجود دارد
  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • اعتراض شدید نمایندگان تهران به وزیر کشور در خصوص هرگونه تعرض به یکپارچگی شهرستان ری
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • مصوبات ساماندهی اجاره‌بها/ تعیین محدوده افزایش
  • کارشناس داوری تایید کرد؛ گل اورونوف به آلومینیوم خطا بود!
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • مصوبات کارگروه توسعه بر زمین مانده است
  • نقض کردن قانون توسط فرماندار تگزاس + فیلم
  • واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی