Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-02@22:45:19 GMT

کاهش نرخ ارز در صرافی ملی

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۶۹۱۰

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  قیمت دلار برای فروش در صرافی ملی، ۲۶،۸۵۰ تومان اعلام شد. همچنین این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۶،۷۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

 

قیمت یورو نیز برای فروش در صرافی‌ ملی ۳۱،۶۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۳۱،۵۵۰ تومان است.برپایه این گزارش، امروز هر دلار آمریکا ۴۲ هزار ریال، پوند انگلیس با ۳۰ ریال افزایش در مقایسه با دیروز به ۵۴ هزار و ۲۲۴ ریال و هر یورو با ۴۰۱ ریال کاهش ۴۹ هزار و ۳۵۱ ریال قیمت‌گذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در تابلوی بانک مرکزی، امروز هر فرانک سوییس ۴۵ هزار و ۹۸۴ ریال، کرون سوئد چهار هزار و ۷۴۳ ریال، کرون نروژ چهار هزار و ۶۰۹ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۶۳۴ ریال، روپیه هند ۵۷۱ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت۱۳۷ هزار و ۴۲۶ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۵ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۹ هزار و ۹۷۸ ریال، دلار هنگ کنگ پنج هزار و ۴۲۰ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۲ ریال، دلار کانادا ۳۱ هزار و ۷۳۸ ریال و دلار نیوزیلند ۲۸ هزار و ۸۰ ریال ارزش‌گذاری شد.

 

امروز هر راند آفریقای جنوبی دو هزار و ۵۶۰ ریال، لیر ترکیه پنج هزار و ۶۰۲ ریال، روبل روسیه ۵۶۰ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق سه هزار و ۵۰۱ ریال، لیر سوریه ۸۳ ریال، دلار استرالیا ۳۰ هزار و ۵۱۹ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۲ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۸۳۳ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۲۲۷ ریال، ده روپیه سریلانکا دو هزار و ۲۷۱ ریال، کیات میانمار (برمه) ۳۲ ریال، یکصد روپیه نپال ۳۵ هزار و ۴۶۹ ریال، یکصد درام ارمنستان هشت هزار و ۷۲۱ ریال و هر دینار لیبی ۳۰ هزار و ۵۴۸ ریال قیمت خورد.

 

برپایه این گزارش، امروز هر یوان چین ۶ هزار و ۱۹۸ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۴ هزار و ۴۸۵ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۱۲۶ ریال، یک‌هزار وون کره جنوبی ۳۵ هزار و ۶۸۲ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۸ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۹ هزار و ۸۹۷ ریال، لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۲۷۲ ریال، یک‌هزار روپیه اندونزی دو هزار و ۸۲۶ ریال، افغانی افغانستان ۵۴۷ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۶ هزار و ۲۲۰ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۲۱ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۶ هزار و ۵۸۴ ریال، سامانی تاجیکستان چهار هزار و ۵۰ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا چهار هزار و ۲۰۶ ریال و هر منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۶۶ ریال ارزش‌گذاری شد.

 

طلا

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اقتصاد جام نیوز یورو دلار ارز بانک مرکزی چهار هزار ۱۱ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۶۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنت ۸۷ دلار و ۸۶ سنت شد

به گزارش قدس آنلاین، قیمت نفت در روز چهارشنبه برای سومین روز پیاپی کاهش یافته است. افزایش ذخایر نفت خام و تولید نفت آمریکا به عنوان بزرگترین مصرف کننده نفت دنیا به همراه بالا رفتن امید نسبت به قرارداد آتش بس در خاورمیانه از عوامل افزایش قیمت نفت بوده است.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با ۵۴ سنت معادل ۰.۶۱ درصد کاهش به ۸۷ دلار و ۸۶ سنت رسید. نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا هم با ۸۰ سنت معادل ۰.۹۸ درصد کاهش ۸۱ دلار و ۱۳ سنت معامله می‌شود.

آمار موسسه نفت آمریکا نشان می‌دهد ذخایر نفت خام این کشور ۴.۹۰۶ میلیون بشکه در هفته گذشته افزایش داشته ،در حالی که ذخایر بنزین و میعانات گازی آن کاهش یافته است.
آمار رسمی اداره اطلاعات انرژی آمریکا نشان می‌دهد ذخایر بنزین این کشور ۱.۴۸۳ میلیون بشکه و ذخایر میعانات گازی ۲.۸۷ میلیون بشکه پایین آمده است.
تولید نفت آمریکا هم در ماه فوریه تا ۱۳.۱۵ میلیون بشکه در روز افزایش داشته در حالی که در ژانویه برابر با ۱۲.۵۸ میلیون بشکه در روز بوده است.
انتظار بسته شدن یک قرارداد آتش بس بین رژیم صهیونیستی و حماس به دنبال از سرگیری مذاکرات صلح توسط مصر قیمت نفت را پایین آورده است. پایان این جنگ می‌تواند نگرانی در مورد گسترش درگیری و مختل شدن عرضه نفت خاورمیانه را کاهش دهد.
به نظر می‌رسد تولید اوپک صد هزار بشکه در روز در آوریل کاهش یافته و به ۲۶.۴۹ میلیون بشکه در روز رسیده است که نشان دهنده صادرات کمتر ایران، عراق و نیجریه و تعهد به سایر اعضا به قرارداد تولید اوپک پلاس است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • نرخ ارز امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • قیمت بیت کوین به ۵۷ هزار دلار رسید
  • قیمت طلا در بازار امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نفت برنت به ۸۷ دلار و ۸۶ سنت رسید
  • برنت ۸۷ دلار و ۸۶ سنت شد
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۲ اردیبهشت
  • قیمت نفت چند دلار شد؟
  • قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا به ۲۳۳۱ دلار رسید
  • نرخ ارز امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات