Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه،  نشست بررسی مشکلات شهرداری‌های کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی امروز با حضور معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزارت کشور در فرمانداری دهدشت برگزار شد.

مهدی جمالی‌نژاد در این نشست اظهار داشت: اینکه چرا علیرغم کمک‌ها طی ۴۰سال استان کهگیلویه و بویراحمد از محرومیت خارج نمی‌شود جای سوال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور تصریح کرد: با وجود ظرفیت اقلیمی و جغرافیایی در این استان اما سرانه فضای سبز شهرهای کویری بیشتر است.

وی گفت:  در شهرهای کویری احداث توسعه ونگهداری فضای سبز در حالی با شرایط سخت انجام می‌شود که در شهرهای کهگیلویه از پتانسیل بالقوه استفاده نشده است! نیاز به آسیب شناسی دارد مشکل کجاست؟

 وی ادامه داد: شهرداری نهاد مستقل عمومی و غیر دولتی است اگر قرار است حقوق کارکنان شهرداری و اعتبارات پروژه‌ها را دولت تامین کند اداره دولتی می‌شود.

جمالی‌نژاد گفت: شهرداری مدیریت درآمد و هزینه است باید ایده، نوآوری وابتکار به خرج داد سرمایه‌گذار بخش خصوصی جذب کرد.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: شوراهای شهر و شهرداری‌ها یک سال باقیمانده با ثبات مدیریت، دوری از حاشیه و جنجال سازی،  با کنار گذاشتن اختلافات، با همدلی هم گرایی، رفاقت و ثبات مدیریت به رشد و توسعه شهری کمک کنند.

این مسوول نسبت به اهدای کمک‌های بلاعوض به ارتقای سرانه فضای سبز، خرید ماشین‌آلات با تفاهم نامه استانداری و سازمان شهرداری‌ها و مشارکت 500 میلیون تومانی احداث سینما در شهرها قول مساعد داد و افزود: برای احداث پارک بانوان دهدشت هر دستگاهی ورود کند در اعتبارات و تسهیلات بلاعوض همکاری می کنیم.

جمالی‌نژاد با اشاره به مشکل تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری تصریح کرد:
از نماینده مردم در مجلس استدعا دارم در مجلس با حضور مسوولان و متولیان این مشکل را بررسی و تکلیف این نیروها برطرف شود.

انتهای پیام/۸۲٠۱۶

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری دهدشت سازمان شهرداریها خبرگزاری فارس معاون وزیر کشور شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۷۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: آماده کمک به بازگشت آرامش و ثبات به سودان هستیم

حسین عوض، وزیر امور خارجه سودان در حاشیه اجلاس سازمان همکاری اسلامی با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، امیرعبداللهیان ضمن تبریک انتصاب وزیر امور خارجه جدید سودان، برای وی آرزوی موفقیت کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: ما مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان و آماده کمک به بازگشت آرامش و ثبات به این کشور هستیم.

امیرعبداللهیان همچنین تاکید کرد: دشمنان سودان جایگاه مهم این کشور را می‌دانند و سال ها برای تجزیه سودان تلاش کردند و اکنون آتش جنگ داخلی را به دامن این کشور انداخته‌اند و امیدواریم به زودی شاهد بازگشت آرامش و ثبات به سودان باشیم.

حسین عوض وزیر امور خارجه جدید سودان نیز با ابراز خرسندی از این دیدار و تقدیر از مواضع اصولی ایران در حمایت از سودان، بر سابقه روابط تاریخی و دیرینه دو کشور و اهتمام کشورش به روابطی راسخ و ممتد با ایران تاکید و ابراز امیدواری کرد روابط دو کشور در بهترین سطح گسترش یابد.

حسین عوض همچنین آخرین تحولات و اوضاع این کشور و بروز ناامنی و بی ثباتی توسط شبه نظامیان با دخالت ک حمایت برخی دولت های خارجی و غربی را برای همتای ایرانی خود تشریح کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاکید معاون وزیر خارجه بر ضرورت بی‌طرفی و حرفه‌ای گری آژانس بین‌المللی انرژی اتمی
  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • ثبات بازار ارز یکی از دستاوردهای عملیات وعده صادق بود
  • ۴۰ هزار میلیارد تومان به بدنه آموزش و پرورش اعتبار تزریق شده است
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری
  • امیرعبداللهیان: آماده کمک به بازگشت آرامش و ثبات به سودان هستیم
  • رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه با ابلاغ و اجرای طرح جامع
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است