Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر، یازده مرد برتر لیگ انگلیس در هفته اول فصل جدید را انتخاب کرد. 

آلن شیرر در انتخاب تیم منتخب هفته اول لیگ برتر انگلیس، بازیکنان چلسی را کنار گذاشت. 

به گزارش طرفداری و به نقل از میرر، تیم فرانک لمپارد دوشنبه گذشته با نتیجه 3-1 در خانه برایتون برنده شد ولی در ترکیبی که بازیکنان آرسنال، اورتون و نیوکاسل در آن حرف اول را می زنند، خبری از بازیکنان چلسی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم منتخب هفته اول لیگ برتر انگلیس در فصل 21-2020 از دید شیرر دروازه بان: ویسنته گوایتا (کریستال پالاس) مدافعان: لوکاس دینیه (اورتون)، گابریل ماگالاش (آرسنال)، رومین سایس (وولورهمپتون)، تیموتی کاستانیه (لسترسیتی) هافبک‌ ها: جف هندریک (نیوکاسل)، آلان (اورتون)، ویلیان (آٰرسنال) مهاجمان: محمد صلاح (لیورپول)، جیمی واردی (لسترسیتی)، کالوم ویلسون (نیوکاسل)

این ترکیب واکنش هواداران معترض زیر حساب های کاربری لیگ برتر در اینستاگرام و توییتر را به همراه داشت. یکی از این افراد نوشت: «پس ریس جیمز فوتبال بازی نمی کند؟» دیگری نوشت: «قسم می خورم شیرر از چلسی متنفر است؛ مگر جیمز راگبی بازی می کند؟» فرد سومی نوشت: «کارشناسان و داوران همیشه چنین رفتاری با چلسی دارند. جای تعجب ندارد. تصور کنید بعد از نمایش روز دوشنبه، کسی بخواهد کاستانیه را به جای جیمز انتخاب کند.» در پایان یک فرد دیگر نوشت: «جیمز یک گل استثنایی زد و یک پاس گل هم فرستاد اما در این ترکیب حضور ندارد. اگر (ترنت الکساندر) آرنولد بود، شیرر او را انتخاب می کرد.»

همچنین بخوانید:

 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هفته اول لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۷۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی لیورپول و وستهم + فیلم

دیدار تیم‌های لیورپول و وستهم در چارچوب هفته سی‌وپنجم لیگ‌برتر انگلیس با تساوی دو بر دو به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های لیورپول و وستهم عصر امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وپنجم لیگ‌برتر انگلیس از ساعت ۱۵ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با تساوی دو بر دو به‌پایان رسید.

جرد بوون در دقیقه ۴۳ و میکائیل آنتونیو در دقیقه ۷۷ برای وستهم گلزنی کردند.

در مقابل اندرو رابرتسون در دقیقه ۴۸ و آلفونس آرئولا (گل به‌خودی) در دقیقه ۶۵ گل‌های لیورپول را به ثمر رساندند.

خلاصه‌بازی لیورپول و وستهم کد خبر 748510

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست + فیلم
  • خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام + فیلم
  • خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • استون ویلا - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • خلاصه بازی منچستریونایتد و برنلی + فیلم
  • خلاصه‌بازی لیورپول و وستهم + فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • وست هم - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • ده سال پیش در چنین روزی؛ استیون جرارد سُر خورد، رویای لیورپول بر باد رفت!
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا