Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@22:41:19 GMT

بانکداری دیجیتالی در بانک کشاورزی راه اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۷۷۹۳

بانکداری دیجیتالی در بانک کشاورزی راه اندازی می‌شود

داور ماهیکار روز پنجشنبه در آیین  معارفه مدیر جدید شعب بانک کشاورزی  اردبیل افزود: توسعه بانکداری دیجیتال  با هدف کاهش حضور مشتریان در شعب انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه بانک کشاورزی سالانه بیش از ۹۰ درصد از پرداختی‌های خود را در بخش کشاورزی انجام می دهد گفت:روند سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی به رغم داشتن جایگاه ویژه آن در تهیه مواد اولیه در صنایع مرتبط و نقش اساسی آن در تولید ناخالص داخلی و اشتغال به دلایلی قابل تامل است از یک طرف توان مالی کشاورزان خرده پا ضعیف است و از طرفی بخش خصوصی به علت ریسک بالا و پایین بودن سود مورد انتظار در بخش کشاورزی تمایل محدودی به سرمایه گذاری نشان می دهد،

ماهیکار ادامه داد: بر این اعتبارات و تسهیلات اعطایی به بخش کشاورزی سبب تقویت تولید شده و می‌تواند استفاده بهتر از عوامل تولید و افزایش بهره وری را به ارمغان آورد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات مدیره بانک کشاورزیاظهار داشت: درشرایط فعلی با داشتن۴۷ میلیون انواع حساب مشتریان نزد بانک کشاورزی میزان خود اتکایی این بانک به ۱.۱ درصد رسیده است و برای تامین منابع مالی بخش کشاورزی باید ادامه این راه با قدرت بیشتری در دستور کار شعب بانک کشاورزی قرار گیرد.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام رهبری به نام جهش تولید گفت: در این مسیر برنامه‌های بزرگی  در دستور کار شعب این بانک قرار گرفته و  فرصت مناسبی را به منظور توسعه و پیشرفت بخش کشاورزی فراهم آورده است.

ماهیکار  ساده سازی روش‌ها ، تخصیص اعتبارات بیشتر در راستای حفظ شغل‌های موجود و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید ، تکمیل و راه اندازی طرح‌های راکد و بلاتکلیف ، حمایت از زنجیره ارزش محصولات کشاورزی ، حمایت از توسعه گلخانه‌ها ، توسعه مکانیزاسیون کشاورزی و سامانه‌های نوین آبیاری ، حمایت از صنایع تبدیلی ، تکمیلی و فرآوری محصولات کشاورزی ، حمایت از استارت آپ‌ها و کسب و کارهای نوآور و دانش بنیان ، حمایت از آفزایش تولید آبزیان در قفس به لحاظ داشتن سواحل دریایی طولانی  و گسترش چتر بیمه‌ای را  از برنامه‌های سال جازی بانک کشاورزی عنوان کرد.

او افزود: افزایش میزان تولیدات بخش کشاورزی از۲۶ میلیون تن در سال ۱۳۵۷ به ۱۲۲میلیون تن در سال‌های اخیررسیده  و در این مسیر بانک کشاورزی با تسهیلات پرداختی تحول و ضریب مکانیزاسیون در این بخش را ارتقا داده است.

ماهیکار با اشاره به اقدامات راهبردی بانک کشاورزی برای حمایت از تولید و افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی گفت:در سال‌های اخیر با حمایت این بانک اراضی کشاورزی مجهز به سامانه‌های نوین آبیاری به ۲.۲ میلیون هکتار رسیده است.

رییس هیأت مدیره بانک کشاورزی بر ضرورت کاهش هزینه‌ها ، افزایش درآمدها و رعایت دستورالعمل های بانک مرکزی در زمینه وصول مطالبات را یادآور شد و افزود: برنامه‌ها و تعهدات این بانک در زمینه تعیین تکلیف دارایی‌های منجمد و بدون بازده به میزان قابل توجهی محقق شده است.

در این آیین از زحمات رضا نوری قدردانی و داود رجبی بعنوان مدیر جدید شعب بانک کشاورزی اردبیل معرفی شد.

برچسب‌ها بانک کشاورزی اردبیل دیجیتال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بانک کشاورزی اردبیل دیجیتال بانک کشاورزی اردبیل دیجیتال اخبار کنکور بخش کشاورزی بانک کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۷۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی کارخانه تولید پهپاد در چین | تولید MQ-۹ آمریکایی ۳۰ برابر ارزانتر ! | تصاویر

دریافت 11 MB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ در غرب، پهپاد تهاجمی Wing Loong را MQ-۹ Reaper آمریکایی می نامند و خاطرنشان می شود که این پهپاد با وجود ویژگی های مشابه، تقریبا ۳۰ برابر ارزان تر از MQ-۹ Reaper فروخته می شود.

این کارخانه متعلق به شرکت هوافضای چنگدو (CAC) است.

کد خبر 849503 برچسب‌ها هواپیما - پهپاد خبر ویژه چین

دیگر خبرها

  • افزایش تولید نیمه هادی‌ها با استفاده از دوقلو‌های دیجیتال
  • ارسال فایل ۱۰۳ هزار تن گندم خریداری شده به بانک کشاورزی ایلام
  • نخستین چراگاه دست‌کاشت در کشور راه‌اندازی شد
  • راه اندازی کارخانه فرآوری و بسته‌بندی آبزیان در شهرکرد
  • افزایش سهم بازار هدف غایی صنعت بانکداری است
  • راه اندازی کارخانه تولید پهپاد در چین | تولید MQ-۹ آمریکایی ۳۰ برابر ارزانتر ! | تصاویر
  • آخرین تلاش‌های دلار تلگرامی برای حفظ حمایت ۶۰
  • بانک کشاورزی چک الکترونیک سایر بانک‌ها را نقد می کند
  • بانک جهانی خواستار حمایت از بخش خصوصی در افغانستان شد
  • تشکیل ۵۸ پرونده خرید ادوات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری