Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@08:55:22 GMT

یمن|ادامه حملات جنگنده‌های سعودی به مناطق مختلف

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۸۰۵۱

یمن|ادامه حملات جنگنده‌های سعودی به مناطق مختلف

تجاوزات جنگنده‌های ائتلاف سعودی اماراتی به مناطق مختلف یمن در سایه سکوت جامعه جهانی و همدستی مدعیان دفاع از حقوق بشر همچنان ادامه دارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه المسیره، جنگنده‌های سعودی منطقه الطینه در بخش میدی و بخش حرض را بمباران کردند.

بر اساس این گزارش، جنگنده های سعودی همچنین سه بار منازل شهروندان در منطقه المرزق را بمباران کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شب گذشته نیز جنگنده های رژیم متجاوز سعودی مناطق مجزر،مدغل الجدعان،صرواح و رحبه در استان مارب را هدف حملات خود قرار دادند.

یمن|ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی 93 بار توافق الحدیده را نقض کرد

 یک موشک نیز به منطقه الظاهر در استان صعده واقع در شمال یمن اصابت کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار عربستان سعودی اخبار یمن اخبار عربستان سعودی اخبار یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۸۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات موشکی، راکتی و پهپادی مقاومت لبنان و فلسطین به پایگاه‌های مختلف صهیونیست‌ها

 

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حزب الله لبنان امروز طی بیانیه‌ای اعلام کرد در حمایت از مردم غزه، نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در اطراف پایگاه «الضهیره» در شمال فلسطین اشغالی هدف حمله موشکی قرار داده و تلفاتی قطعی به اشغالگران وارد کرده است.

به گزارش العهد، مقاومت اسلامی لبنان نیز امروز مقر توپخانه «عین مارگالیوت» واقع در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله پهپادی قرار داده است.

همزمان گردان‌های القسام (شاخه نظامی حماس) اعلام کرد مرکز تازه تاسیس جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی در شرق «جحر الدیک» واقع در مرکز نوار غزه را با شلیک چند خمپاره و راکت در هم کوبیده است.

از طرفی گردان‌های مجاهدین اعلام کرد مقر فرماندهی لشکر غزه را در شهرک «رعیم» هدف حمله موشکی قرار داده است و تلفاتی قطعی به اشغالگران وارد کرده است.

گردان‌های مجاهدین دیروز (چهارشنبه) هم اعلام کرد پایگاه نظامی «کیزوویم» در جنوب فلسطین اشغالی را در پاسخ به کشتار غیرنظامیان فلسطینی در غزه و به مناسبت سالروز شهادت «عمر ابو شریعه» بنیانگذار این گردان‌ها، هدف حمله موشکی قرار داده است.

گروه‌های مقاومت لبنان و فلسطین در چندماه گذشته و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را هدف قرار داده‌اند؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین به خصوص در مناطق شمالی اراضی اشغالی شده اس و. تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

طبق گزارش رسانه‌ها، از اکتبر گذشته تاکنون (۱۵ مهرماه ۱۴۰۲)، حدود ۶۰ هزار صهیونیست ساکن این مناطق از بیم حملات حزب‌الله لبنان آواره شدند و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از رویارویی جدی با آنان هراس دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بارش باران در کرمان دو برابر سال گذشته بوده است
  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • تمجید رئیسی از عملکرد دولت
  • حملات موشکی، راکتی و پهپادی مقاومت لبنان و فلسطین به پایگاه‌های مختلف صهیونیست‌ها
  • رئیسی: مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد/ هر چه به نفع مردم و اقتصاد کشور باشد را انجام می‌دهیم حتی اگر عده‌ای مخالفت کنند
  • لحظات عظیم ترین بمباران لبنان توسط اسرائیل
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران بامدادی غزه
  • بورل: اسرائیل به قطعنامه شورای امنیت درباره غزه پایبند نبوده است
  • دستاوردسازی خیالی با بمباران رفح
  • پرواز گسترده جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بر فراز شمال و مرکز غزه