Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن عمی کیمیا دانشگاه صنعتی شریف، کارگاه‌ مجازی آشنایی با نرم‌افزارهای "اکلیپس و پترل Schlumberger Eclipse & Schlumberger Petrel" را برگزار می کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، ECLIPSE (شبیه‌ساز مخزن) نرم‌افزاری جامع و کامل جهت انجام عملیات شبیه‌سازی انواع مخازن با هر درجه پیچیدگی ساختمانی، زمین‌شناختی یا نوع سیال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاربردهای ECLIPSEبا توجه به قابلیت های گسترده و فراوان آن نسبت به سایر نرم‌افزارهای شبیه‌ساز مشابه بسیار زیاد است به طوری که می‌توان گفت به یک استاندارد جهانی تبدیل شده است. این نرم افزار در نسخه های گوناگون وجود دارد.

Petrel هم نرم افزاری قدرتمند و یکپارچه برای مطالعه و تحلیل چالش‌های زیرزمینی شامل تفسیر اطلاعات لرزه‌نگاری، مهندسی مخزن و چاه و دیگر فرآیندهای مرتبط با صنعت نفت است.

"معرفی نرم‌افزارهای اکلیپس و پترل"، "اهمیت یادگیری این نرم‌افزارها برای یک مهندس نفت"، "کاربردهای این دو نرم‌افزار"، "بررسی مزایا و معایب این دو نرم‌افزار" و "آشنایی با محیط این دو نرم‌افزار" عناوین سرفصل های آموزشی این کارگاه است که با تدریس مهندس محمد خجسته‌مهر (دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی مخازن هیدروکربوری از دانشگاه شریف) ارائه خواهد شد.

این کارگاه روز پنجشنبه ۲۷ شهریور، ساعت ۱۶ الی ۱۸، به صورت مجازی و در بستر اینترنت برگزار می شود و لینک شرکت در وبینار به کسانی که ثبت نام کرده‌اند از طریق ایمیل ارسال خواهد شد.

علاقه مندان برای ثبت نام می توانند به آدرس kimiagroupbot @ مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نرم افزارهای نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۸۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دو شبیه سازی آمریکا برای حمله به ایران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 14 دولتمردان آمریکا از گذشته تاکنون به حمله به ایران فکر کرده‌اند و حتی در مقطعی دو بار به شبیه سازی نظامی پرداخته‌اند. برای طرف ایران یک ژنرال سه ستاره با تجربه جنگ ویتنام و خلیج فارس را در نظر گرفتند و در طرف مقابل نیز بخش وسیعی از ظرفیت ارتش آمریکا بود. جزئیات این شبیه سازی و نتیجه آن را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد ملی مسئله محور «شروع» در دانشگاه کردستان
  • جزئیات دو شبیه سازی آمریکا برای حمله به ایران
  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • همکاری دانشگاه‌ها و پلیس آمریکا در شناسایی حامیان فلسطین
  • تاثیرگذاری فیلم‌های کوتاه بیشتر است/ آشنایی نسل‌ امروز با فرهنگ رضوی
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • کارگاه یک روزه جوانی جمعیت برگزار می شود
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در زنجان و طارم
  • کارگاه اموزشی هنرمند ایرانی در قزاقستان