Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@03:37:52 GMT

۷ نفر از عاملان شرارت و ناامنی در آمل دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۸۸۱۹

۷ نفر از عاملان شرارت و ناامنی در آمل دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ نعمت الله آزادی گفت: در پی وقوع چند فقره تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان توسط عده‌ای از افراد شرور، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل افزود: در اجرای این مأموریت، مأموران پلیس امنیت عمومی و آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی هفت نفر از عاملان این شرارت‌ها در این شهرستان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ آزادی، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیات‌هایی ضربتی متهمان در مخفیگاهشان دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه‌های آنان در مجموع ۳ قبضه اسلحه شکاری، انواع سلاح سرد و مقادیر زیادی فشنگ کشف کردند.

وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی مناسب از سوی مرجع قضائی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی آمل به هنجار شکنان و افرادی که بخواهند امنیت مردم را خدشه دار کنند، هشدار داد: امنیت و آسایش مردم خط قرمز پلیس است و کسانی که بخواهند به هر نحوی موجب سلب آسایش و آرامش مردم شوند، پلیس به شدت و برابر قانون با آنان برخورد خواهد کرد.

کد خبر 5026362

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی مازندران دستگیری اراذل و اوباش آمل ویروس کرونا شیراز شهرکرد آمار کرونا بوشهر بازگشایی مدارس هفته دفاع مقدس شیوع کرونا توهین به پیامبر گرگان کرمانشاه انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم محرم 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۸۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد

سرهنگ سید قاسم موسوی فرمانده انتظامی شادگان گفت: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان