Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-28@19:31:43 GMT

طرز تهیه پوره سیب زمینی هندی

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۸۸۸۸

طرز تهیه پوره سیب زمینی هندی

مواد لازم سیب زمینی   ۵ عدد تخم مرغ   ۳ عدد کره   ۳۰ گرم ماست‏ (چکیده و خامه ای)   ۱/۲ پیمانه آویشن   ۱ قاشق غذا خوری نعنا (خشک)   ۱ قاشق غذا خوری زنجبیل   ۱ قاشق غذا خوری نمک   به مقدار لازم فلفل   به مقدار لازم پودر سیر   ۱ قاشق چای خوری شیر   به مقدار لازم طرز تهیه ۱.ابتدا سیب زمینی ها را پوست كنده و نگینی كنید و بعد از شستن با مقداری آب و نمك بپزید طوری كه بعد از پخت آب سیب زمینی اضافه نیاید و كاملا جذب سیب زمینی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  ۲.تخم مرغ ها را هم جداگانه آبپز كرده و پوست بگیرید.كره را خارج از یخچال قرار دهید تا به دمای محیط رسیده و نرم شود.   ۳.وقتی سیب زمینی پخته شد (میتوانید آن را له كنید)كره را به آن اضافه كنید و اجازه دهید كمی كره به خورد سیب زمینی رود.تخم مرغ های آبپز را رنده بزنید و به سیب زمینی اضافه كنید.   ۴.ماست را با مقدار دلخواهی شیر(بسته به غلظت دلخواه)مخلوط كنید تا كاملا یكنواخت شوند،سپس ان را كم كم به مواد افزوده و به آرامی مخلوط كنید.ادویه را هم به مواد اضافه كرده و سبزی های خشك را با دست كمی پودر كرده و به آن بیفزایید.   ۵.مواد را كاملا مخلوط كنید تا یكنواخت شوند.روی ظرف حاوی پوره را با سلفون خوب بپوشانید و به مدت ۲ ساعت درون یخچال قرار دهید تا کمی سفت و مزه دار شود سپس روی پوره ها کمی فلفل بپاشید و سرو کنید. سایر نکات برای اضافه كردن شیر دقت داشته باشید كه پوره شما باید در حدی غلیظ باشد كه كمی حالت كشدار داشته باشد   این پوره هندی معمولا در كنار غذاهای گوشتی سرو میشود اما به تنهایی هم نوعی غذا محسوب میشود   در صورت تمایل مقداری خامه هم به پوره اضافه كنید   این پوره در هند به صورت تند و با فلفل قرمز زیاد طبخ میشود   منبع: کی آشپزه

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پوره سیب زمینی پارسی خبر سبک زندگی سیب زمینی ۱ قاشق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۸۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) بحث عجیب درباره زیاده‌روی در عرق خوری در برنامه گلزار!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: تابناک

tags # محمدرضا گلزار سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • رولت یخچالی یک شیرینی فوری بدون نیاز به فر
  • اگر می‌خواهید لاغر شوید این ۵ صبحانه کم کالری معجزه می‌کند
  • این سبزی رژیمی سرشار از ویتامین C است
  • «کرایی مرغ» یک غذای مجلسی که باید امتحانش کنی
  • گیاهی که برای جلوگیری از ریزش مو معجزه می‌کند
  • راز خوشمزه شدن ماکارونی مجلسی
  • (ویدئو) بحث عجیب درباره زیاده‌روی در عرق خوری در برنامه گلزار!
  • راز خوشمزه شدن ماکارونی
  • بحث درباره زیاده روی در عرق خوری در برنامه گلزار
  • سطح مبارزه علیه آفت سن گندم به یک میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار رسید