Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اللهیاری روز پنجشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: در سالجاری امکان برپایی میدانی درسطح شهر برای دریافت کمک‌های مردمی در جشن عاطفه ها وجود ندارد و تنها یک پایگاه مرکزی در این نهاد و در تمامی مدرسه‌ها کمک‌ها جمع آوری می‌شود.
وی ادامه داد: در جشن عاطفه های سال گذشته مردم و خیران هرمزگان ۳۶ میلیارد ریال برای تامین نوشت افزار و سایر اقلام مورد نیاز دانش آموزان نیازمند استان کمک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسوول با تاکید بر فراهم کردن شرایط مناسب برای تحصیل دانش آموزان بی بضاعت و اجرای عدالت آموزشی گفت: آموزش برابر و اجرای عدالت آموزشی سبب توازن در جامعه می‌شود. 

رفع فقر در هرمزگان با مشارکت بنگاه های اقتصادی

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان اظهارداشت: در حوزه فقرزدایی و زدودن محرومیت، بنگاه های اقتصادی کمک موردی و چزئی دارند اما برای رفع نیازهای افراد کم بضاعت نیازمند حمایت ویژه بنگاه ها هستیم.
 «هرمزگان جزو پنج استان دارای فقر مطلق است که می‌طلبد بخش عمده‌ای از مشارکت اقتصادی بنگاه ها و خیران به سمت رفع نیازهای اضطراری نیازمندان سوق یابد.
درحال حاضر ۹۱ هزار و ۵۶۸ خانوار درقالب ۲۲۱ هزار و ۴۵۱ مددجو (شامل ۶۴ هزار و ۵۲۷ خانوار روستایی و ۲۷ هزار و ۴۱ خانوار شهری) تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان هستند.»

برچسب‌ها کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان جشن عاطفه ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی ره هرمزگان جشن عاطفه ها کمیته امداد امام خمینی ره هرمزگان جشن عاطفه ها اخبار کنکور جشن عاطفه ها بنگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۹۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنگاه دروغ پراکنی انگلیس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، هر بار توطئه های شوم دشمنان با درایت و آگاهی مردم ایران نقش بر آب می شود.

مردم ایران تا همیشه پشتیبان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و نقشه های رسانه های معاند رسوایی بیش از پیش آن ها را به دنبال دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بنگاه‌های اقتصادی چشم انتظار حل مشکل مواد اولیه هستند
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • بنگاه دروغ پراکنی انگلیس
  • ۲۵ اردیبهشت آخرین مهلت صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • جزیره هرمز پیشتاز در صدور مجوز الکترونیکی/اعلام آخرین مهلت دریافت مجوز‌های الکترونیکی صنفی
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • بیش از ۵ هزار نفر در خوزستان آموزش‌های مهارتی را در محیط کار واقعی فرا گرفتند
  • کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه
  • الکترونیکی شدن ۴۷۷,۰۰۰ پروانه کسب کاغذی تا ۱۵ اردیبهشت ماه
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی