Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@00:41:00 GMT

هیچ نقطه ای از آبادان برای شما امن نخواهد بود

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۹۸۶۵

هیچ نقطه ای از آبادان برای شما امن نخواهد بود

به گزارش رکنا، سرهنگ سید محسن تقی زاده رئیس پلیس شهرستان آبادان مبنی براینکه: مرحله نهم طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز به منظور ضربه زدن به فروشندگان مواد خانمان سوز مخدر در نقاط آلوده و جرم خیز این شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

دستگیری 8 سوداگر مرگ در آبادان

که در این راستا ماموران کلانتری 13 قدس باهمکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از شناسایی نقاط آلوده به فروش مواد ضمن هماهنگی های لازم طی 3 عملیات ضربتی در چندین نقطه از شهرستان تعداد8 نفر از سوداگران مرگ را شناسایی دستگیر ، از مخفیگاه آنان تعداد143 بسته انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی به صورت به صورت بسته بندی شده کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی آبادان در خاتمه با بیان اینکه علیه متهمان پرونده قضایی تشکیل به دادسرا معرفی شدند گفت: نیروی انتظامی با افرادی که به سلامت جسمی و محیطی شهروندان لطمه ای وارد کنند بشدت برخورد خواهد کرد و بدانند آبادان محل امنی برای آنان نخواهد بود.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم سلامت اخبار حوادث مواد مخدر دستگیری شهرستان آبادان حوادث آبادان پلیس آبادان اخبار خوزستان عکس فیلم دختر مرد تجاوز ایران جوان مشهد مادر تلگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۹۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان

 سرهنگ دوم  حسن طیبی نژاد  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان مهرستان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با اشراف اطلاعاتی و با اقدامات تخصصی، موفق شدند یک نفر سارق را شناسایی و با هماهنگی‌های لازم قضائی در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر کنند؛ که در نهایت متهم در بازجویی‌های صورت گرفته به ۷ فقره سرقت اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 
 
 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان