Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- طولانی شدن صف‌های بنزین جایگاه‌های عرضه سوخت در شهرستان سراوان در منطقه بلوچستان گلایه و نارضایتی فراوان شهروندان را در برداشته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سراوان؛ 10 روز بعد از صف‌های طولانی گاز در شهرستان‌های شرق بلوچستان(سیب و سوران، مهرستان و سراوان) حالا صف‌های طولانی بنزین مردم کلافه کرده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

یکی از شهروندان شهرستان سراوان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: از ساعت 10 تا 14 در صف بنزین بوده‌ام و زمانی که نوبت به ما رسید اعلام کردند که سوخت تمام شده و بعد از یک ساعت معطلی تازه سوخت‌گیری کردم.

وی افزود: صف‌های طولانی گاز، دفاتر پیشخوان و ... تمام نشده و حل نشده‌اند که جایگاه‌های سوخت هم اضافه شده و در این گرما چندین ساعت سر صف بودم مسئولین شهرستان کجا هستند؟

گزارش ویدیوئی| صف‌های طولانی گاز در بلوچستان؛ کامیون‌ها گاز را به موقع نمی‌رسانند!گزارش ویدئویی| بحران آب در روستاهای «بم پشت» سیستان و بلوچستان؛ مردمانی که کوله‌بر آب شده‌اند185هزار خانوار بلوچستان در سامانه الکترونیکی دریافت گاز مایع ثبت نام کردند

این شهروند تصریح کرد: برخی رانندگان نیز خارج از صف از خروجی جایگاه وارد می‌شوند و خودروی خود را در نزدیکترین مکان برای دریافت سوخت پارک می‌کنند جایگاه‌داران و پمپچی‌ها نه تنها با این موضوع برخورد نمی‌کنند بلکه آنان را یاری هم می‌کنند.

وی گفت: در بسیاری از جایگاه‌های سوخت برخی رانندگان بدون منتظر ماندن در صف خودروی خود را در همان حوالی پارک می‌کنند و با مراجعه به جایگاه بنزین مورد نیاز خود را خارج از نوبت درون ظرف دریافت می‌کنند. مشکلات صف‌های طولانی در ایام سخت کرونا حل که هیچ در حال اضافه شدن هستند، از مسئولین مربوطه خواهان حل شدن هر چه زودتر این مشکلات در شهرستان هستیم.

 

انتهای پیام/395/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حامل های انرژی سیستان و بلوچستان حامل های انرژی سیستان و بلوچستان صف های طولانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۹۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در پی انتشار خبری مبنی بر اعلام ساکنان محله سلطان‌منش به ویژه خیابان‌های پشت انبار هلالی منطقه هفت شهرداری اهواز در خصوص نشتی و سرایت بنزین به آب‌های جاری خیابان، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز جمعه شب بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: در بارندگی شدید اخیر به علت ارتباط کانال‌های فاضلاب ایستگاه آتش‌نشانی پشت جایگاه با زمین نسبتا آلوده باند مخازن جایگاه، آلودگی‌هایی در فاضلاب ایستگاه و خیابان مجاور جایگاه ایجاد شد.

در ادامه آمده است: طرح کهاب (جمع آوری بخارات فرآورده نفتی) و تغییر سیستم لوله‌کشی تخلیه قدیمی در این جایگاه به منظور جلوگیری از این مشکل در حال اجرا است.

این بیانیه می‌افزاید: مشکل در حال رفع است و ضمن رعایت اصول ایمنی از آلودگی زیست محیطی کاسته خواهد شد.

بر اساس این گزارش بارش باران از روز سه‌شنبه در استان خوزستان آغاز شده و همچنان بر شدت این بارش‌ها افزوده می‌شود.

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری با کارت سوخت در پمپ بنزین ها | بپا سوخت ندی!
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟!
  • موتور سواران هنگام سوخت گیری به این نکات توجه کنند (فیلم)
  • نبود سبد سوخت یکی از دلایل ناترازی بنزین
  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت
  • مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است
  • مصرف سوخت در ایران ۲ تا ۳ برابر میانگین جهانی است
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی
  • تمرکز بر توسعه سبد سوختی کشور با تکیه بر افزایش مصرف CNG و LPG ضروری است