Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@22:25:47 GMT

بازداشت عامل جعل مدرک تافل

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۰۰۵۳

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از انهدام باند جاعلان مدارک هویتی توسط ماموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی پایتخت خبر داد و گفت: اعضای این باند با جعل مدارک هویتی، افراد خبره را در آزمون زبان انگلیسی جایگزین سایر افراد می‌کردند. ناطقان: به نقل از پلیس تهران بزرگ سردار «حمید هداوند» روز پنجشنبه اظهار داشت: در پی کسب اخباری در خصوص فعالیت این شبکه جعل مدارک هویتی تحت پوشش آموزشگاه زبان در حوالی پارک ساعی تهران، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی تهران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی توضیح داد: گزارش اولیه نشان از آن داشت که مشتریان این آموزشگاه اغلب کسانی بودند که قصد شرکت در آزمون زبان انگلیسی(IELTS) و قبولی در آن را داشتند اما به علت قرار گرفتن در سطوح پایین از لحاظ دانش زبان، دست به دامن این شبکه جعل مدارک هویتی می‌شدند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: اعضای این باند با افتتاح آموزشگاه زبان و وعده قبولی تضمینی در آزمون، مدارک هویتی مراجعه‌کنندگان را جعل و تعدادی افراد خبره را به آزمون معرفی کرده و به ازای آن مبالغ هنگفتی را دریافت می‌کردند.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه ۲۵ شهریور ماه پنج تن از اعضای این شبکه دستگیر شدند، تصریح کرد: ظن پلیس همکاری تعداد بیشتری از افراد جاعل با این شبکه است و جزئیات پرونده در حال بررسی است.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه متهمان به همراه پرونده مربوطه به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: تحقیقات پلیسی کماکان در این خصوص ادامه دارد. منبع: عصر ایران برچسب ها: بازداشت ، عامل جعل ، مدرک تافل

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بازداشت عامل جعل مدرک تافل مدارک هویتی تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۰۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، امروز ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مراسم تشیع و تدفین شهید گمنام با حضور سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.

پیش از تشیع و تدفین شهید گمنام و خواندن نماز میت بر پیکر مطهر در حسینیه چهارده معصوم فرماندهی انتظامی تهران یگان‌های مختلف فراجا عزاداری کردند و از پیکر مطهر شهید استقبال کردند.

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه مراسم در جمع خبرنگاران گفت: شهدا شم محفل بشریت اند شهدا رفتند تا چراغ راهی باشند، شهدای جان خودشان را تقدیم کردند برای اینکه سایه قرآن بر این کشور حاکم باشد.

وی افزود: شهدا جان خودشان تقدیم کردند تا امروز کشور ما در امنیت کامل باشد و بزرگ‌ترین مستکبران جهانی هم جرأت تعرض به این کشور را نداشته باشند.

سردار محمدیان گفت: انتظامی کشور همواره در معرض شهادت است زیرا باب شهادت به رویش باز است و هر لحظه ممکن است در انجام مأموریت‌ها توسط معاندین مجرمین و بزهکاران و به شهادت برسند.

وی ادامه داد: حضور یک شهید در مجموعه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ روحیه ایثار و شهادت طلبی ایجاد می‌کند و برکت مجموعه انتظامی خواهد بود.

این شهید والامقام که ۲۵ سال سن داشت در عملیات عاشورا ۲ به شهادت رسید و پس از سال‌ها در منطقه چنگوله ایلام تفحص شد.

پیکر این شهید والا مقام پس از تشیع بر دستان عاشقان در کهف شهدا فرماندهی انتظامی تهران بزرگ آرام می‌گیرد.

کد خبر 6096788

دیگر خبرها

  • گواهینامه‌های‌ تقلبی، قربانیان‌ واقعی!
  • پیکر یک شهید گمنام در فاتب آرام گرفت
  • ۲۵ میلیون تومان بدهید گواهینامه تقلبی بگیرید!/ مراقب باشید مرتکب قتل عمد نشوید
  • بازداشت اعضای یک شرکت هرمی کلاهبردار در شهریار
  • دستگیری ۲۸ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در شهریار
  • اخذ سهمیه استخدام ۵۷۷۶ معلم در شهرستان های استان تهران
  • شهدا رفتند تا مستکبران جرأت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • پلیس هر لحظه در معرض شهادت است
  • بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام