Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با انتشار یک پیام در صفحه توییتر خود به اعترافات «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در نشریه «جوئیش تلگرافیک ایجنسی» واکنش نشان داد.

ظریف  یک نسخه از مقاله جوئیش تلگرافیک ایجنسی را تحت عنوان «در درخواست سال نو یهودیان، ترامپ به یهودیان آمریکا گفت "ما عاشق کشور شما هستیم»" و خواستار رأی آنها شد»، در صفحه توییتر خود قرار داد و زیر نکاتی از آن را با رنگ زرد هایلایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ظریف سپس در پیام خود نوشت: «جدیدترین اعترافات دونالد ترامپ: جایی که حقیقتاً وفاداری خانواده‌اش به آن تعلق دارد؛ دلیل آنکه هفت تریلیون دلار‌های مالیات‌دهندگان آمریکایی که به سختی به دست می‌آورند و جان بسیاری از مردم آمریکا را فدا می‌کند؛ آنهایی که اسرائیل را در اولویت قرار می‌دهند، نه تنها منطقه ما را خراب کرده‌اند بلکه فقط برای (کسب) رأی به مردم خود نیز خیانت می‌کنند».

در بخش اولی که در این مقاله هایلایت شده بود، ترامپ در معرفی داماد یهودی خود «جرد کوشنر» که نقش مؤثری در توافق رژیم صهیونیستی با امارات عربی متحده و بحرین ایفا کرده، را بعنوان «یک رهبر شگفت‌انگیز برای اسرائیل» معرفی کرد.

در بخش دوم این مقاله به اظهارات ترامپ اشاره شده بود که گفت: «ما به خاطر اسرائیل در خاورمیانه (غرب آسیا) هستیم».

 

فارس

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: توییتر توییتر ترامپ ظریف خیانت آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۰۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاهیان قائمشهر از قیام جهانی دانشجویان

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با بیداری و قیام سراسری دانشجویان جهان علیه جنایت اسرائیل غاصب در کشتار مسلمانان مظلوم غزه، اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های قائم شهر بعدازظهر شنبه به حمایت از دانشجویان آزاده جهان در آمریکا و اروپا برخاستند.

دانشجویان و اساتید دانشگاه دخترانه حضرت فاطمه (س) فرهنگیان قائم شهر، با اجتماع در محوطه این دانشگاه، اقدام وحشیانه دولت‌ها و نیروهای امنیتی آمریکا و اروپا ضد قیام انسان دوستانه دانشجویان جهان در حمایت از مظلومان غزه را محکوم کردند.

دانشجویان در این مراسم ضمت قدرشناسی از اقدامات پشیمان کننده حملات پهپادی و موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل و محکومیت حمایت‌های ضد بشری آمریکا و انگلیس و دیگر کشورهای استکباری از اسرائیل کودک کش را از اهداف برپایی اجتماع بیان و حمایت قاطع خود را از قیام جهانی دانشجویان علیه جنایات استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی اعلام کردند.

همچنین اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر، جنایت اسرائیل غاصب در غزه و سرکوبی دانشجویان آزادیخواه جهان در آمریکا و اروپا توسط دولت‌ها و نیروهای امنیتی غربی را در محیط دانشگاه‌ها، به شدت محکوم کردند.

کد خبر 6090154

دیگر خبرها

  • انفعال رژیم اردن در برابر جبهه مقاومت
  • هاآرتص: اسرائیل دانشگاه‌های آمریکا را از دست داده است
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از مردم مظلوم غزه
  • حمایت دانشگاهیان قائمشهر از قیام جهانی دانشجویان
  • تجمع دانشگاهیان مشهدی در محکومیت جنایات آمریکا
  • آمریکای شعله‌ور!
  • غرب بدون روتوش
  • انتقاد تند یک امام جمعه از واگذاری تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس /چرا سرمایه این هلدینگ خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود /این خیانت است
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • شورای روابط اسلامی‌-آمریکایی: بایدن به روح ملت خیانت کرد