Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@09:57:56 GMT

وبینار آموزشی شخصی سازی اطلاعات در رسانه‌های اجتماعی

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۰۶۲۱

وبینار آموزشی شخصی سازی اطلاعات در رسانه‌های اجتماعی

وبینار آموزشی "شخصی سازی اطلاعات در رسانه‌های اجتماعی" به همت فرهنگسرای رسانه اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، فاطمه شفیعی، مدیر فرهنگسرای رسانه اظهار کرد: حجم فزاینده اطلاعات در رسانه‌های اجتماعی منجر به تعبیه الگوریتم‌هایی از سوی پلتفرم‌ها شده که نهایتاً فضای شخصی سازی شده‌ای را برای هر کاربر شکل داده است و بواسطه افزایش حضور کاربران در فضای مجازی آشنایی با مبحث شخصی سازی اطلاعات ضروری به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از برگزاری وبینار آموزشی "شخصی سازی اطلاعات در رسانه‌های اجتماعی" خبر داد و افزود: این وبینار با ارائه محمدحسین آزادی، پژوهشگر حوزه رسانه‌های اجتماعی در ساعت ۱۷ روز شنبه_ ۲۹ شهریورماه برگزار می‌شود؛ علاقمندان می‌توانند جهت شرکت در این وبینار از طریق لینک https://www.skyroom.online/ch/esf-farhang/fan توسط مرورگر کروم وارد کارگاه شده و گزینه مهمان را انتخاب کنند.

مدیر فرهنگسرای رسانه همچنین از برگزاری دوره‌های آموزشی در ترم پاییز خبر داد و تصریح کرد: فرهنگسرای رسانه به دلیل شیوع ویروس کرونا دوره‌های آموزشی خود را تعداد محدود هنرجو و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌کند.

شفیعی ادامه داد: در این فصل کارگاه‌های خبرنویسی، گزارش نویسی، فن بیان و عکاسی برگزار می‌گردد که علاقمندان می‌توانند از طریق سایت http://www.esfahanfarhang.ir به صورت اینترنتی تا ۳۱ شهریور ماه ثبت نام کنند؛ همچنین شماره تلفن ۸-۳۵۵۴۴۰۹۶ آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان با موضوع رسانه است.

کد خبر 444826

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران مدیریت شهری رسانه وبینار وبینار تخصصی فرهنگ سرای رسانه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اطلاعات در رسانه های اجتماعی شخصی سازی اطلاعات فرهنگسرای رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۰۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، اولین دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی (طرح مرجع و ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای آموزش و توانمندسازی بانوان برای تبلیغ و ترویج عالمانه و هنرمندانه حجاب و زیست عفیفانه) با همکاری کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت برگزار می‌شود.

توانمندسازی در پاسخگویی به شبهات حجاب و شیوه‌های مواجهه و مناظره، آموزش شیوه‌های تبلیغ، جذب و ارتباط مؤثر با مخاطبان و روش‌های نوین فعالیت‌های فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف از موضوعات این دوره آموزشی به شمار می‌رود.

این دوره آموزشی همراه با اعطای گواهینامه و ادامه دار بودن آموزش در سطوح بالاتر (تکمیلی و تخصصی) و شرکت در عملیات‌های روشنگری و تبیین بعد از قبولی در آزمون علمی و کسب امتیاز عملی است.

اولین دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت از ساعت ۷:۱۵ تا ۱۳:۱۵ برگزار می‌شود. این دوره ۸ ساعت حضوری به همراه ۸ ساعت مجازی در سایت دانشگاه مجازی تخصصی عفاف است.

کد خبر 6088994 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • مدل‌سازی اطلاعات ساختمان (BIM) گامی به سوی یکپارچگی در معماری
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ سازمان تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» برای ۱۵۰ نفر خادمیار مرکزی برگزار شد
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت
  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی