Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نیاز مبرمی به ۳ امتیاز بازی برگشت با التعاون داریم.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، وحید امیری درباره پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل التعاون اظهار داشت: بازی خیلی سنگینی بود. ما علاوه بر مسائل فنی می‌دانستیم که نیاز مبرمی به سه امتیاز این بازی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تلاش کادر فنی و همدلی که بین بچه‌های تیم بود، توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم. هنوز اول راه هستیم و خیلی کار داریم. امیدوارم با دعای خیر هواداران و تلاش بازیکنان بتوانیم به جایگاهی که مستحقش هستیم، برسیم.

وی درباره بازی فردا شب تیمش مقابل التعاون تصریح کرد: ما از تیم التعاون شناخت پیدا کردیم و می‌دانیم که بازی سنگینی داریم. بازی دوم‌مان با التعاون خیلی حساس و مهم است و باید سه امتیاز را بگیریم تا ان‌شاءالله بتوانیم امیدمان به صعود را بیشتر کنیم. این کار راحت نیست، ولی ما هم پرسپولیس هستیم و برای سربلندی تیم و هواداران می‌جنگیم.

امیری در مورد عملکرد دفاعی پرسپولیس هم گفت: دفاع تیمی ما از همان خط حمله شروع می‌شود و به دروازه‌بان ختم می‌شود. در بازی قبل ما یک مقدار خوش‌شانس هم بودیم و خدا را شکر در نیمه دوم نشان دادیم که یک تیم منسجم هستیم و هر موقع بخواهیم خیلی مستحکم و فشرده بازی می‌کنیم تا به نتیجه دلخواه برسیم. می‌دانیم که التعاون تیم خیلی قدرتمندی است و خط حمله خوبی دارد. ما هم تلاش‌مان را می‌کنیم تا بتوانیم سه امتیاز این بازی که خیلی برای ما مهم است را کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: پروین: پرسپولیس با این روند از گروهش صعود می‌کند/ شجاع همیشه آماده است

انتهای پیام/

برچسب ها: وحید امیری پرسپولیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس وحید امیری پرسپولیس سه امتیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۰۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) پیام اینستاگرامی و احساسی وحید امیری پس از حذف پرسپولیس

شب گذشته پرسپولیس در اراک با شکست در ضربات پنالتی مقابل آلومینیوم از جام حذفی حذف شد. یکی از ضربات از دست رفته پرسپولیس پنالتی وحید امیری بود. او پس از این اتفاق از پرسپولیسی‌ها عذرخواهی کرد.

دیگر خبرها

  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • با صعود به فینال برند ایران حفظ شد/ قهرمانی نیاز فوتسال ایران است
  • قاتل پرسپولیس غایب در بازی برگشت؛ سپاهان این مهره را ندارد!
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • (عکس) پیام اینستاگرامی و احساسی وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • (عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت