Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@23:34:07 GMT

شهر خودرو - الاهلی امارات / گزارش زنده، اعلام ترکیب

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۱۰۶۵

شاگردان مهدی رحمتی از ساعت 19:30 به مصاف الاهلی می روند.

تیم های الاهلی امارات و شهر خودرو از ساعت 19:30 در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم خواهند رفت.

اطلاعات بازی

مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا
شهر خودرو - الاهلی امارات

پنجشنبه 27 شهریور 1399 ساعت 19:30
ورزشگاه
الجنوب الوکره

گل‌:-

کارت زرد:-

کارت قرمز: -

ترکیب شهر خودرو: محمدجواد کیا، علی نعمتی، فرشاد فرجی، حسن جعفری، محمدعلی فرامرزی، اکبر صادقی، علی طاهران، روح‌الله سیف‌اللهی، امین قاسمی‌نژاد، محمدرضا خلعتبری و حسین مهربان

سرمربی شهر خودرو: سید مهدی رحمتی

ترکیب الاهلی امارات: ماجد ناصر، محمد مزوق، کلید عباس، عزیزجون غاتیف، اسماعیل الحمادی، عبدالعزیز هیکل، احمد خلیل، عبدالله النقبی، یوسف جابر  احمد محمد، ماجد حسن

سرمربی الاهلی امارات: رودولفو آروابارنا

گزارش لحظه به لحظه با آغاز بازی،‌ بروزرسانی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ترکیب دو تیم

الاهلی امارات:

ماجد ناصر، محمد مزوق، کلید عباس، عزیزجون غاتیف، اسماعیل الحمادی، عبدالعزیز هیکل، احمد خلیل، عبدالله النقبی، یوسف جابر  احمد محمد، ماجد حسن

شهر خودرو:

محمدجواد کیا، علی نعمتی، فرشاد فرجی، حسن جعفری، محمدعلی فرامرزی، اکبر صادقی، علی طاهران، روح‌الله سیف‌اللهی، امین قاسمی‌نژاد، محمدرضا خلعتبری و حسین مهربان

منبع: طرفداری

کلیدواژه: الاهلی امارات شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۱۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش زنده: بایرن مونیخ ۰-۰ رئال مادرید

به گزارش ورزش سه، امشب از ساعت 22:30 به وقت ایران، ورزشگاه آلیانس آرنا میزبان حساس‌ترین مسابقه در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا میان بایرن مونیخ و رئال مادرید است.

یک تیم برای پانزدهمین ستاره می‌جنگد و اوضاع بسیار خوبی دارد و یک تیم برای حیثیت از دست رفته؛ هم برای انتقام و هم اینکه بایرنی‌ها بگویند هنوز چیزی در چنته دارند.

در 3 دفعه اخیری که بایرن مقابل رئال قرار گرفته، بازنده مطلق بوده است. حتی در جهنم آلیانس آرنا که هر تیمی زانو می‌زد، رئال برنده سربلند بوده. کهکشانی‌ها در 3 دفعه قبلی که در مونیخ حاضر شدند نتیجه فوق‌العاده 8 بر 2 را به ثبت رسانده‌اند.

رئال مادرید بسیار شرایط خوبی دارد. از یک طرف قهرمان احتمالی لالیگاست و از طرف دیگر هیچ مصدومی ندارد و تنها کارواخال به دلیل محرومیت در ترکیب نیست.

از آن طرف بایرن مونیخ که فصلی ناامیدکننده را سپری کرده، پس از 11 سال قهرمانی را به لورکوزن تقدیم کرد و اکنون در تلاش است که حداقل رتبه دوم را در بوندس لیگا از دست ندهد. 

البته اتفاق امیدوار کننده برای بایرنی‌ها بازگشت لایمر، سانه، اوپامکانو، گنابری و موسیالا است و این تیم از بازیکنان مهم خود تنها دلیخت و کومان را در اختیار ندارد.

هری کین مهره حیاتی بایرن مونیخ محسوب می‌شود. فردی که 7 گل زده، 3 پاس گل داده و در لیگ قهرمانان اروپا جز بهترین بازیکنان است.

از آن طرف رودریگو برای رئال مادرید مهره مهمی محسوب می‌شود. او 5 گل زده و 2 پاس گل داده. البته بلینگام و وینیسیوس نیز عناصر مهم آنچلوتی در خط حمله نیز هستند.

ترکیب بایرن مونیخ:
مانوئل نویر، یاشوا کیمیش، اریک دایر، کیم مین جائه، ناصر مزراوی، کنراد ‏لایمر، لئون گورتزکا، لروی سانه، جمال موسیالا، توماس مولر و هری کین

ترکیب رئال مادرید:
آندری لونین، لوکاس واسکز، ناچو، آنتونیو رودیگر، فرلاند مندی، ‏تونی کروس، اورلین شوامنی، فده والورده، جود بلینگام، وینیسیوس و رودریگو

دیگر خبرها

  • گزارش زنده: بایرن مونیخ ۰-۰ رئال مادرید
  • تشدید اختلاف میان انگلیس و امارات بر سر سودان
  • ملوان نداجا، قهرمان لیگ کانوپولو شد
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • سیستم‌های صوتی XTRIM VX | تجربه حضور در یک کنسرت اختصاصی
  • وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • اتاق‌های بازرگانی برای شبکه‌سازی به دنبال گسترش ارتباطات باشند
  • اولین پمپ بنزین رباتیک در امارات افتتاح شد
  • آسیب‌دیدگی و کشیدگی عضله محمد محبی
  • گزارش‌زنده؛ ایران ۲ - تایلند ۰