Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانوان یمن در اعتراض به رویکرد سازشکارانه برخی از رژیم‌های عربی و در راس آنها امارات و بحرین دست به تظاهرات زده و این اقدام خیانتکارانه آنها را محکوم کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم شبکه تلویزیونی المسیره در گزارشی از این تظاهرات خبر داد ، استان ابین یمن شاهد تظاهرات گسترده زنان در محکومیت حضور رژیم صهیونیستی و امارات در جزیره سقطری این کشور و تقبیح سازش امارات متحده عربی و بحرین با رژیم صهیونیستی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده حماس: بحرین و امارات اختیاری از خودشان ندارند/صهیونیست ها هم به آنها توجهی نمی کنند

زنان تظاهرات کننده با در دست گرفتن پارچه نوشته های محکومیت خیانتکاران و سر دادن شعارهایی، حضور امارات و رژیم صهیونیستی در جزیره یمنی سقطری که تحت اشغال امارات است را محکوم و بر ادامه حمایت از مسئله فلسطین و حق فلسطینیان در برپایی دولتی مستقل تاکید کردند.

تظاهرات کنندگان اقدام امارات متحده عربی و بحرین در برقراری روابط رسمی با دشمن صهیونیستی را خیانت بزرگ توصیف کردند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار بحرین اسرائیل اخبار عربستان سعودی اخبار امارات اخبار یمن اخبار بحرین اسرائیل اخبار عربستان سعودی اخبار امارات اخبار یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۱۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت حمله رژیم رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، وزرای دفاع کشور عضو سازمان همکاری های های شانگهای در بیست و یکمین اجلاس خود در آستانه پایتخت قزاقستان ضمن اعلام استقبال از حضور وزیر دفاع کشورمان به عنوان عضو اصلی این سازمان، به صورت یکپارچه  و اجماعی حملات تروریستی اخیر در روسیه ،سوریه، پاکستان و همچنین حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را در بیانیه پایانی  محکوم و با خانواده قربانیان این حملات تروریستی ابراز همدردی کردند.

وزاری  دفاع سازمان همکاری های شانگهای همچنین نسبت به رشد تروریسم بین المللی و تهدیدات جدید آن اعلام نگرانی کردند و بر تقویت روابط دفاعی کشورهای عضو شانگهای تاکید نمودند.

دیگر خبرها

  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد
  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد
  • تجمع دانشگاهیان گناباد در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال
  • واکنش کاربران ایرانی به خیانت اردن
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • محکومیت حمله رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای
  • محکومیت حمله رژیم رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای
  • هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!
  • هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست که فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!