Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی گفت: با تلاش‌های بی وقفه در سه سال گذشته وحمایت ویژه رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد علی رغم همه نامهربانی های تشکل صنفی سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان بالاخره مشکل فضای تنها هنرستان کشاورزی برای آموزش مطلوب دانش آموزان برطرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"سید ولی موسوی" در تشریح چگونگی شکل گیری این هنرستان واقدامات انجام شده افزود: تنها هنرستان کشاورزی استان کهگیلویه وبویراحمد در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ با هدف تربیت نیروی انسانی در بخش کشاورزی طی تفاهم‌نامه ای میان مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان و اداره کل آموزش و پرورش استان در دو رشته کشت گیاهان دارویی و پرورش ماهیان سردابی تاسیس شد.
وی با بیان اینکه مشترک بودن فضای آموزشی با تشکل صنفی نطام مهندسی کشاورزی و بسیج مهندسین کشاورزی از مهمترین مشکلات این هنرستان از بدو تاسیس تا کنون بوده است تصریح کرد: بنا بود در سال اول تشکل صنفی نظام مهندسی کشاورزی جابجا شودکه علی رغم جلسات متعدد با حضور مسئولان در طول سه سال گذشته و وعده و عید های متعدد تلاش‌ها به جایی نرسید.
مدیر هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی اظهار کرد: درسال تحصیلی گذشته این موضوع تاجایی پیش رفت که درشهریورماه قبل از آغاز سال تحصیلی در دستور شورای آموزش وپرورش استان به ریاست استاندار قرار گرفت که استاندار دستور ۷۲ ساعته برای حل مشکل فضای آموزشی هنرستان کشاورزی داد.
موسوی با اشاره به اینکه به دستور استاندار در شورای آموزش و پرورش استان جلسه ای با حضور فرماندار بویراحمد، آموزش‌ و پرورش و متولیان جهاد کشاورزی استان برگزار شد که خروجی آن منجر به جابحایی نظام مهندسی شدکه متاسفانه این اقدام نیز کارساز نبود.
وی تاکید کرد: با نتیجه نگرفتن این تلاش ها وپیگیری‌های مجدانه معاون سیاسی استاندار به همراه‌ دیگر مسؤلان از تنها هنرستان کشاورزی استان بازدید کرد که منجر به جلسه ای در دفتر هنرستان و متعاقب آن در دفتر معاون سیاسی استاندار شد که علی رغم تاکید معاون استاندار این جلسه برای خروج نظام مهندسی کشاورزی بی نتیجه ماند.
مدیر هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی بیان کرد: سرانجام در سال جاری با پیگیریهای مجدانه از طریق رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و تلاش همکاران ایشان بالاخره فضایی درمحوطه سازمان جهاد کشاورزی برای نظام مهندسی آماده شد که در اواخر تیرماه تخلیه ودر اختیار آنان قرار گرفت.
موسوی ادامه داد: این فضا علی رغم آماده بودن هر روز رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی بهانه ای داشت که نشان از مقاومت ایشان برای عدم جابجایی حکایت می کرد.
وی تصریح کرد: بالاخره با تلاش ها و پیگیری های مجدانه و همکاری و تعامل خوب رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان نظام مهندسی کشاورزی چند روز بعد از بازگشایی رسمی مدارس مجبور به جابجائی شد که با سهل انگاری این نقل مکان که می توانست ۲۴ ساعته انجام بگیرد بیش از ۱۰ روز به طول انجامید.
مدیر هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی توجه به آموزش و پرورش نیروی انسانی را مهم تر از توجه به یک تشکل صنفی که هزینه هایش را از جیب مردم دریافت می کند دانست و اظهار کرد: انتظار می رود متولیان جهاد کشاورزی استان توسعه و تجهیز تنها هنرستان کشاورری استان را در دستور کار خویش قرار دهند.
موسوی تاکید کرد: خدا را شاکرم با تلاش‌های بی وقفه در سه سال گذشته بالاخره موفق شدیم علی رغم همه کارشکنی ها و نامهربانی ها مشکل فضای فیزیکی این هنرستان را برای آموزش مطلوب دانش آموزان برطرف نماییم.
وی در پایان از رویکرد تعاملی و پیگیری های مجدانه رئیس سازمان‌ جهادکشاورزی استان، مدیرکل آموزش وپرورش استان، معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان، استاندار، معاون سیاسی امنیتی استاندار، فرماندار بویراحمد، مدیریت آموزش وپرورش شهرستان و مجموعه‌ تحقیقات وکشاورزی استان تقدیر و تشکر کرد و با اظهار امیدواری خاطرنشان کرد: با حمایت مسئولان این هنرستان را به قطب تربیت نیروی انسانی در کشور تبدیل می کنیم.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی كهگيلويه و بويراحمد هنرستان کشاورزی تنها هنرستان کشاورزی نظام مهندسی کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی جهاد کشاورزی استان آموزش وپرورش رئیس سازمان پرورش استان مشکل فضای تشکل صنفی علی رغم تلاش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۱۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، فرشید کرمی، افزود: با هدف احیاء و زنده نگه داشتن ورزش باستانی و پهلوانی، ترویج و توسعه فرهنگ پهلوانی، تقویت روحیه فداکاری، جوانمردی و احیاء فضائل اخلاقی در بین دانش آموزان، طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد به اجرا درآمد. 
وی، گفت: در طرح شهید طوقانی با اجرای ورزش صبحگاهی با ضرب آهنگ ورزش زورخانه‌ای و در ذیل سند تحول بنیادین، تحقق ساحت‌های اعتقادی، اخلاقی و ساحت زیست بدنی دنبال می‌شود. 
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این طرح مراسم صبحگاهی در مدارس معین آغاز می‌شود گفت: استعدادیابی در حوزه ورزش زورخانه‌ای یکی از اهداف طرح شهید طوقانی است. 
فرشید کرمی با اشاره به اینکه در این طرح ۲۵ دانش آموز آموزش دیده مرشدی در مدارس حضور یافته و در مراسم صبحگاهی به دانش آموزان مدرسه مربوطه ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی را آموزش می‌دهند افزود: این دانش آموزان آموزش دیده مرشدی از مدارس شهر‌های یاسوج، چرام و دهدشت هستند. 
وی، گفت: ورزش زورخانه‌ای یکی از هویت‌های ملی ما محسوب شده که در پرورش جسمی، روحی و معنوی و رشد تحصیلی دانش آموزان تاثیر بسزایی دارد.

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • یگانی از ارتش در کهگیلویه و بویراحمد مستقر شود
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • تمهیدات جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برای برداشت گندم و جو
  • تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/سدها پر شد
  • خرید تضمینی گندم و کُلزا در کهگیلویه و بویراحمد