Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار فارس به نمایندگی از وزیر آموزش و پرورش احکام استخدامی دانش‌آموزان درودزنی که سال ۸۵ در یک حادثه آتش سوزی در مدرسه آسیب دیده بودند را به آنان اعطا کرد.

به نقل از آموزش و پرورش فارس عنایت الله رحیمی در جلسه شورای اداری شهرستان مرودشت ضمن اعطای احکام استخدامی دانش اموزان درودزنی در آموزش و پرورش در زمینه تامین مسکن آنها نیز قول پیگیری و مساعدت داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال ۸۵ در حادثه آتش سوزی دبستان شهید رحیمی درودزن ۸ دانش‌آموز که ۶ نفر آنان دختر و ۲ نفر پسر بودند دچار جراحات سختی شدند.

امروز پس از گذشت ۱۴ سال از این رویداد تلخ، با خبر استخدام در اموزش و پرورش، لبخندی شیرین بر لب‌های آنان نقش بست./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۱۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش طرح نماد را با جدیت بیشتری دنبال کند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی بخشی، ظهر سه شنبه در جلسه تشریح پروژه نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان)، نقش معلم را در شکل‌گیری هویت دانش‌آموزان نقشی بی‌بدیل دانست و گفت: تکلیفی که در راستای آموزش و تربیت دانش آموزانی که سکان مدیریتی کشور را در مشاغل و مسندهای مختلف به عهده خواهند گرفت برای همه واضح است.

وی، رسالت و مسئولیت مدیران و معلمان دستگاه تعلیم و تربیت را سنگین و مهم دانست و افزود: دانش‌آموزان سرمایه بزرگ اجتماعی هستند که متأسفانه مدتی دشمن نفوذ کرده و به دنبال آسیب رساندن به دانش‌آموزان ما است و قطعاً تدبیر، مدیریت و چاره اندیشی مسئولان در خنثی سازی و شکست این برنامه‌ها بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

بخشی، پروژه نماد را تکمیل کننده قانون حمایت از اطفال و نوجوانان برشمرد و تصریح کرد: کودکان و نوجوانانی که در معرض بزه دیدگی یا ورود آسیب به سلامت جسمی و روحی هستند در طرح نماد مورد پایش و غربالگری قرار خواهند گرفت و پیگیری و تعقیب ترک فعل‌های دستگاه‌ها نسبت به قانون حمایت از اطفال و نوجوانان و اجرای طرح نماد در دستور کار دادستانی است و اگر تخلفی از اجرای این قانون و یا ترک فعلی گزارش شود، اقدامات قانونی را انجام خواهیم داد.

کد خبر 6099504

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش طرح نماد را با جدیت بیشتری دنبال کند
  • محدوده محل کار والدین به محل مجاز تحصیل فرزند اضافه شد
  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از چهارشنبه/۲۴۰ هزار ردیف استخدامی معلمان در دولت سیزدهم
  • تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله+‌فیلم
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم
  • اخذ سهمیه استخدام ۵۷۷۶ معلم در شهرستان های استان تهران
  • اولویت بومی گزینی در استخدام نیروهای آموزش و پرورش بهارستان
  • اعلام نتایج آزمون استخدام مشاور و معلم ورزش تا نیمه خرداد