Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@04:25:55 GMT

آتش سوزی ساختمان چهار طبقه مسکونی در شهرری مهار شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۱۸۶۳

آتش سوزی ساختمان چهار طبقه مسکونی در شهرری مهار شد

به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، علی اکبر فرمانی، اظهار داشت: در ساعت ۱۱:۱۲ دقیقه صبح امروز شهروندان در تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ از وقوع آتش سوزی در یک منزل مسکونی واقع در شهر ری، محله چشمه علی، خیابان خلیل نژاد خبر دادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران پس از دریافت این خبر بلافاصله آتش نشانان چهار ایستگاه آتش نشانی شامل ایستگاه های شماره ۹، ۱۴، ۷۹ و ۸۳ به همراه گروه امداد و نجات ۱۷ و خودروهای پشتیبانی را به محل حادثه اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هنگام رسیدن آتش نشانان دود و شعله بسیار زیادی از پنجره ها خارج میشد، افزود: خوشبختانه بنا بر اطلاعات شهروندان و بررسی اولیه آتش نشانان، تمامی ساکنان پس از وقوع آتش سوزی ساختمان را ترک کرده بودند که این امر موجب سهولت در عملیات آتش نشانان شده بود.

فرمانی ادامه داد: آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی و پس از مجهز شدن به دستگاه تنفسی، با استفاده از یک رشته لوله آبده عملیات خود را آغاز کرده و توانستند به سرعت شعله های آتش را مهار کرده و مانع از سرایت آن به دیگر نقاط منزل مسکونی شوند.

وی با اشاره به این که این حادثه هیچ مصدومی درپی نداشت، تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی پس از خاموش کردن شعله های آتش اقدام به تخلیه دود از داخل ساختمان کرده و پس از ایمن سازی کامل، با حضور کارشناس سازمان آتش نشانی تهران به بررسی علت وقوع این آتش‌ سوزی پرداختند.

فرمانی عنوان کرد: در یک ساختمان چهار طبقه مسکونی ۱۲ واحدی یکی از واحد های مسکونی درطبقه چهارم از قسمت آشپزخانه دچار آتش سوزی شده بود با حضور آتشنشانان حریق خاموش شد.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

برچسب‌ها آتش نشانی شهرستان ری سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهر تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی شهرستان ری سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهر تهران آتش نشانی شهرستان ری سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهر تهران اخبار کنکور آتش نشانان آتش نشانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۱۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر

ایسنا/فارس رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از تلاش‌ها و فعالیت‌های این سازمان در روز بارانی برای امدادرسانی به شهروندان خبر داد.

هادی عیدی‌پور امشب، ۵ اردیبهشت با اشاره به بارش‌های شدید و کم سابقه روز چهارشنبه، ۵ اردیبهشت ماه در شیراز اظهار کرد: تا ساعت ۱۷ امروز آتش‌نشانان شیراز ۱۲۹ عملیات مربوط به بارندگی در مناطق مختلف شهر انجام دادند.

وی، همچنین تعداد تماس‌های شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شیراز تا این ساعت را ۱۱۴۰ تماس عنوان کرد.

به گفته رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز، ۲۳ واحد عملیاتی جهت بازدید ایمنی دوره ای از محدوده‌ رودخانه خشک و سایر نقاط شهر شیراز در محل‌های مورد نظر مستقر بودند.

وی همچنین با اشاره به اینکه ۲۴ ایستگاه عملیاتی سازمان آتش‌نشانی در آماده باش کامل هستند از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه حادثه با حفظ خونسردی با شماره ۱۲۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی