Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@22:18:55 GMT

زیرگذر علی‌بن‌حمزه(ع) شیراز به زودی افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۲۳۴۱

زیرگذر علی‌بن‌حمزه(ع) شیراز به زودی افتتاح می‌شود

قائم مقام شهردار شیراز گفت: عملیات عمرانی زیرگذر علی بن حمزه (ع) به اتمام رسیده است و به زودی افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آرش فرج زاده اظهار کرد: این پروژه با دارا بودن ۴۳۰ متر طول و ۱۰۵ متر عرشه نقش ترافیکی مهمی را در تقاطع محور حافظ (محور عرفان) با خیابان ساحلی دارد.

وی با اشاره به برخی از مشکلات احداث پروژه زیرگذر علی بن حمزه (ع) عنوان کرد: جابجایی تأسیسات از مهم‌ترین مشکلات پیش روی این پروژه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام شهردار شیراز افزود: عملیات زیباسازی و تکمیل عملیات عمرانی قسمت بالایی این پروژه نیز در هفته‌های آینده انجام و شاهد افتتاح پروژه در ماه آینده خواهیم بود.

فرج زاده پروژه زیرگذر علی بن حمزه (ع) را دروازه ورود به بافت قدیم شیراز دانست و گفت: اتصال به حرم علی بن حمزه (ع) و تندروهای کنارگذر ساحلی از ویژگی‌های این پروژه است.

کد خبر 444849

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان فرهنگ شهروندی شهرداري شيراز پروژه هاي عمراني شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۲۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین افتتاح می‌شود

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: قطعه سوم کمربندی نسیم شمال در محدوده چهارراه میرزا کوچک خان تا بلوار شهید باهنر فردا یکشنبه افتتاح خواهد شد.

وی افزود: این پروژه پس از حدود ۴ ماه تلاش برای مرمت و زیرسازی و بهسازی با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال افتتاح و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

شهردار قزوین با بیان اینکه طول این محور ۲۴۰۰ متر است، بیان کرد: تعریض معبر، اصلاح شعاع قوس‌ها، بهسازی وضع موجود و اصلاح آبروهای معبر از جمله اقداماتی است که در این محور اجرا شده است.

وی تاکید کرد: این محور با شرایط متفاوتی بازسازی شده و ۳۰ هزار مترمکعب خاکبرداری و ۸ هزار متر مکعب بیس تثبیتی و ۹ هزار تن آسفالت در آن استفاده شده است.

صباغی با اشاره به نقش این محور در کاهش ترافیک هسته اصلی شهر قزوین یادآور شد: از شهروندان برای سعه صدر در طول اجرای این پروژه تقدیر می‌کنیم.

کد خبر 6096671

دیگر خبرها

  • جزئیات اجرای زیرگذر میدان سپاه اعلام شد
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • دسترسی به بافت تاریخی و حرم‌های مطهر با پروژه تقاطع غیرهمسطح قائم-رحمت-احمدی
  • افزایش ارتفاع تأسیسات شهری در پروژه قائم-رحمت-احمدی
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • یمن: عملیات ضدصهیونیستی در مدیترانه به زودی آغاز خواهد شد
  • قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین افتتاح می‌شود
  • افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز