Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال ملکی، اظهار کرد: ساعت ۲۱:۱۵ امشب یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان کارگاهی در خیابان جمهوری نرسیده به میدان بهارستان، نبش کوچه ممتاز به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی تهران اعلام می‌شود.

وی افزود: بلافاصله مأموران از سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزاتی همچون نردبان هیدرولیکی به محل اعزام می‌شوند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: مأموران مشاهده می‌کنند که محل آتش سوزی یک ساختمان ۴ طبقه بوده است (سه طبقه روی همکف) که در زمینه تهیه تولید و نگهداری پارچه به ویژه پارچه‌های تریکو فعالیت می‌کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ملکی ادامه داد: در طبقه سوم یعنی طبقه دوم روی همکف در یک کارگاه حدوداً ۲۰ متری آتش‌سوزی رخ می‌دهد و دستگاه‌ها و پارچه‌هایی که در آن محل تولید و نگهداری می‌شد دچار حریق شده بودند.

   

وی خاطرنشان کرد: به علت وسعت آتش سوزی آتش در حال سرایت به طبقات بالا و مغازه‌های هم جواب این ساختمان بود که به دلیل اینکه آتش‌نشانان در موقعیت زمانی مناسبی به محل رسیدند توانستند از سرایت آتش به محل‌های یادشده جلوگیری کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در پایان گفت: آتش خاموش شده است مأموران آتش نشانی در حال لکه‌گیری و ایمن سازی محیط هستند و خوشبختانه این حادثه هیچ گونه تلفات و مصدومیت جانی نداشته است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آتش سوزی کارگاه تولیدی خیابان جمهوری پارسی خبر تولیدی تریکو آتش نشانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۲۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود

 رئیس روابط عمومی فرمانداری ری گفت: دود گسترده در آسمان ری ناشی از آتش سوزی در انبار کارتن در محدوده بیمارستان هفت تیر است.

مسعود ترکاشوند در گفت‌وگو با تسنیم، درباره آتش‌سوزی گسترده انبار در شهر ری گفت: دود گسترده در آسمان شهر ری ناشی از آتش‌سوزی در یک انبار کارتن بود که به دلیل تعطیلی کارخانه و اطلاع دیرهنگام به آتش‌نشانی گسترش یافته است.

وی افزود: آتش‌نشانی پس از اطلاع از وقوع حادثه بلافاصله در محل حاضر و اقدام به اطفای حریق کرده است.

رئیس روابط عمومی فرمانداری ری در ادامه گفت: تا این لحظه اطلاعی از میزان خسارات احتمالی در انبار نزدیکی بیمارستان هفت تیر نداریم و بلافاصله پس از کسب اطلاع اعلام خواهد شد.

جلال ملکی سخنگوی آتش‌نشانی تهران نیز درباره حادثه حریق در انبار شهر ری گفت: ساعت 18:54 عصر امروز در یک مجتمع انبارداری در نزدیکی بیمارستان هفت تیر شهرری یک مورد آتش سوزی گسترده به وقوع پیوست که بلافاصله 5 ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: انبار مسقفی با مساحت حدودی 500 متر و فضای باز هزار متر که محل نگه داری کارتن، اسپری و عطر و لوازم یدکی دوچرخه بود، به صورت کامل شعله‌ور شده اما آتش‌نشانان از سرایت آتش به انبارهای مجاور جلوگیری کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: در نزدیکی محل حریق انبارهای متعدد کالا و کانتینرهای نگه داری کالا ‌وجود دارد اما در حال حاضر عملیات شعله زنی در حال انجام و شرایط تحت کنترل است.

وی تصریح کرد: در محدوده مسقف این انبار انفجارهای زیادی شنیده می‌شود که احتمالا ناشی از انفجار اسپری، عطر و ادکلن است که باعث تخریب سقف‌ها شده است. این حادثه تاکنون خسارت جانی و مصدومیت در پی نداشته است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بایدها و نبایدها هنگام آتش‌سوزی منزل آتش‌سوزی در دو انبار راه آهن

دیگر خبرها

  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • (ویدئو) ملکی: مورد مصدوم و تلفات جانی تا این لحظه نداشتیم
  • آتش سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد +فیلم
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت