Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، برخی منابع خبری از وقوع انفجار در داخل یک موسسه آمریکایی در شهر نجف اشرف خبر داده‌اند.

 

در حال تکمیل...

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

کلیدواژه: انفجار نجف اشرف آموزش زبان انگلیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۳۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از مقاومت عراق، موضع کلمبیا و خیزش دانشجویان آمریکایی/ تاکید بر شکست قطعی هرگونه تجاوز احتمالی اشغالگران به رفح

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، تجمع علمای مسلمان لبنان در نشست دوره‌ای خود آخرین تحولات لبنان و منطقه به ویژه تحولات غزه و نیز جبهه‌های مختلف مقاومت از جمله جبهه لبنان را بررسی کرد.

تجمع علمای مسلمان لبنان اعلام کرد: رژیم صهیونیستی همچنان به تجاوزات و جنایات مستمر خود در نوار غزه ادامه می‌دهد که دویست و نه روز از آن گذشته و وارد دویست و دهمین روز خود شده است. این در حالی است که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر متوهم این رژیم که مدعی امکان پیروزی شده، همچنان به سخنان خود مبنی بر اینکه به رفح حمله خواهد کرد، ادامه می‌دهد و اهم‌پیمانانش در کابینه این رژیم با درخواست‌ها برای آتش‌‎بس موافقت نخواهند کرد و وی اصرار دارد پیش از به نتیجه رسیدن مذاکرات با جنبش حماس، به رفح حمله کند.

در ادامه بیانیه تجمع علنای مسلمان آمده است: ما به نتانیاهو می‌گوییم که حمله به رفح هم هیچ دستاوردی برای وی به همراه نخواهد داشت، بلکه نظامیانش را در داخل نوار غزه در معرض کمین‌ها، بسته‌های انفجاری و انهدام ادوات و هلاکت نظامیان قرار خواهد داد و این رژیم شکست خورده خارج خواهد شد و نتانیاهو مجبور خواهد شد با اعلام تسلیم خود، موافقت خود با شرط حماس برای روند مبادله اسیران را اعلام کند.

بر اساس بررسی جامع تحولات صحنه فلسطینی و لبنانی و میادین محور مقاومت، تجمع علمای مسلمان موارد زیر را مورد تاکید قرار می‌دهد که به این شرح است:

1-تجمع علمای مسلمان، معتقد است که رژیم صهیونیستی در مسئله مذاکرات سیاست وقت‌کشی و فریبکاری را در پیش گرفته و برای پیشبرد تجاوزات خود به رفح بر عامل زمان حساب باز کرده است تا دستاوردی را کسب کند تا بتواند موقعیت خود را در مذاکرات بهبود بخشد.اظهارات اخیر بلینکن، وزیر خارجه آمریکا مبنی بر اینکه پیشنهاد ارائه شده به حماس یک پیشنهاد سخاوتمندانه است، در حقیقت یک دام است، در نتیجه ما در تجمع علمای مسلمان بر حمایت خود از موضع جنبش حماس تاکید می‌کنیم که گفته است در صورتی که رژیم صهیونیستی به رفح حمله کند،مذاکرات متوقف خواهد شد، زیرا مقاومت زیر آتش مذاکره نخواهد کرد.

2-تجمع علمای مسلمان، اقدام نیروهای وابسته به دستگاه‌های تشکیلات خودگردان در ترور احمد الفول از اعضای گردان طولکرم را محکوم کرده و آن را یک جنایت بزرگ و توطئه و همدستی با رژیم صهیونیستی برای از بین بردن مقاومت در کرانه باختری قلمداد می‌کند. تشکیلات خوگردان باید موضع خود را به صراحت اعلام کند، باید همراه و حامی مردم خود باشد که به خاطر عزت و کرامت فلسطین مقاومت می‌کند، تشکیلات خودگردان نباید ابزاری در دستان رژیم‌صهیونیستی برای پیگرد رزمندگان مقاومت و حمایت از شهرک ‌نشینان صهیونیست باشد.

3-تجمع علمای مسلمان از موضع گوستاو پترو، رئیس جمهور کلمبیا مبنی بر قطع روابط دیپلماتیک با رژیم اشغالگر صهیونیستی به سبب ادامه جنگ نسل‌کشی علیه مردم فلسطین در نوار غزه، تقدیر می‌کند.

تجمع علمای مسلمان، این موضع رئیس جمهور کلمبیا را پیروزی جانفشانی‌ها و فداکاری ملت فلسطین و مسئله عادلانه آنها قلمداد کرده و از تمام کشورهای جهان به ویژه کشورهای عربی که روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کرده‌اند، درخواست می‌کند که از این رویکرد رئیس جمهور کلمبیا در اتخاذ موضع انسانی، تبعیت و روابط خود را با رژیم صهیونیستی قطع کنند.
 
4-تجمع علمای مسلمان به دانشجویان شجاع و قهرمانی که در دانشگاه‌های آمریکا با ماشین سرکوبگری و وحشیانه آمریکایی مقابله می‌کنند، درود می‌فرستد، این رفتارهای سرکوبگرانه بیانگر واقعیتت دول جنایتکار آمریکاست که با نسل کشی ملت فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی همراه است. تجمع علمای مسلمان، مقابله دولت آمریکا با جنبش‌های مسالمت‌آمیز دانشجویان آمریکایی را بیانگر حالت ضعف این دولت دانسته و تاکید می‌کند که سرنوشت آن روال به زوال و نابودی است و انتفاضه(خیزش دانشجویان) روز به روز گسترش خواهد یافت.

5-تجمع علمای مسلمان به مقاومت اسلامی عراق به سبب ادامه ضرباتش به رژیم صهیونیستی از طریق حملات پهپادی تبریک می‌گوید که اخیرا یک هدف حساس در ایلات در جنوب اراضی اشغالی و هدف حساس دیگری در جولان اشغالی سوریه را هدف قرار داد. تجمع علمای مسلمان از موضع مقاومت عراق در خصوص ضربه زدن به اهداف آمریکایی در داخل عراق حمایت می‌کند به ویژه پس از آنکه آمریکا به صراحت اعلام کرده از عراق عقب نشینی نمی‌کند و این ادعا که نیروهایی که در عراق حضور دارند، نظامی نیستند بلکه مستشاران نظامی هستند، در حالی که این رویکرد بر خلاف آن چیزی است که پارلمان عراق اعلام کرده است(بر ضرورت خروج نظامیان آمریکایی تاکید کرده است)

دیگر خبرها

  • انفجار در پایگاه آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • انفجار در پایگاه اشغالگران آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • تقدیر از مقاومت عراق، موضع کلمبیا و خیزش دانشجویان آمریکایی/ تاکید بر شکست قطعی هرگونه تجاوز احتمالی اشغالگران به رفح
  • دست رد امارات بر سینه پنتاگون/ چراغ سبز دوحه به استقرار جنگنده‌ها
  • ببینید | حمله جنگنده‌های اسرائیل به دمشق؛ صدای انفجار بلند شد
  • شنیده شدن صدای انفجار در حومه دمشق
  • بازخوانی یک جنایت
  • نماینده پارلمان عراق: سفیر آمریکا از عراق اخراج شود
  • خشم محافل عراقی از دخالت‌های گسترده سفیر آمریکا در بغداد
  • نقش جاده ابریشم ترکیه در معادلات خاورمیانه/ اردوغان پروژه آمریکا را دور زد؟