Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهناز استقامتی شهردار منطقه  ۸ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به توزیع ماسک رایگان و مواد ضدعفونی کننده بین رانندگان تاکسی، اظهار کرد: با توجه به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کووید۱۹، ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا اعلام کرد که حمل و نقل عمومی یکی از فضا‌های پرخطر در خصوص پاندمی کرونا است؛ حمل و نقل عمومی را اولویت نخست خود قرار داده ایم و تلاش می‌کنیم اقداماتی را جهت پیشگیری از ابتلا به کرونا میان رانندگان تاکسی و شهروندان انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقامتی افزود: تاکنون بیش از ۲هزار ماسک و ۴هزار بسته موادضدعفونی کننده بین رانندگان تاکسی‌های منطقه۸ توزیع شده است.

وی گفت: همچنین کلیه خطوط تاکسی‌رانی و پایانه‌ها ازجمله پایانه شهید خلجی، پایانه خاقانی و پایانه سه‌راه تهرانپارس و پایانه‌های اتوبوس‌رانی با همکاری و همیاری سازمان آتش‌‍‌نشانی به صورت مستمر و روزانه ضدعفونی می‌شوند که به دلیل فرارسیدن سال تحصیلی جدید این اقدامات با جدیت بیشتری در حال انجام است.

شهردار منطقه  ۸ تهران با بیان اینکه از شهروندان درخواست می‌کنیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استفاده از وسایل نقلیه عمومی حافظ جان خود و همشهریان باشند، یادآور شد: با همکاری سازمان تاکسی‌رانی شهرداری تهران، ۸۰۰ جدا کننده کابین رانندگان از مسافران را در تاکسی‌های منطقه نصب کرده‌ایم.

استقامتی بیان کرد: همچنین نصب بنر‌های هشدار دهنده و توصیه‌های بهداشتی برای استفاده از ماسک هنگام سوار شدن به تاکسی، اتوبوس و مترو درپایانه‌های تاکسی و اتوبوس‌های تندرو منطقه۸، از جمله اقدامات ما در این منطقه است.

وی  با اشاره به همراهی کارآفرینان منطقه در مراکز رشد، کوثر و شهربانو خاطرنشان کرد: روزانه با حضور یک صد نفر از زنان سرپرست خانوار، ماسک تولید می‌شود و پس از استریل و بسته بندی برای استفاده شهروندان وارد چرخه بهداشتی ـ درمانی می‌شود که بخشی از این ماسک‌های تولیدی نیز میان رانندگان تاکسی به رایگان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران ماسک رانندگان تاکسی رانندگان تاکسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۳۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای دو باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان دو باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودرو‌های توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان از دستگیری ۱۰ عضو باند‌های قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • گیاهی که برای جلوگیری از ریزش مو معجزه می‌کند
  • حال ناخوش رانندگان تاکسی در گرگان