Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدی از تمرکز بازرسان سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استانها بر بازار کالاهای اساسی و مایحتاج ضروری مردم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سیدجواد احمدی گفت: براساس اولویت بندی انجام شده از سوی این سازمان در خصوص اولویتهای بازرسی، بازرسان این سازمان و سازمانهای صمت استان ها، تمام ظرفیت خود را برای رصد وضعیت عرضه و قیمت اقلام کالایی مورد نیاز و ضروری مردم شامل شکر بسته بندی، مرغ و تخم مرغ، تایر سبک و سنگین، محصولات فولادی شامل تیرآهن، میلگرد و ورق و همچنین سیمان متمرکز نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: این طرح نظارتی با همکاری و تعامل با دیگر دستگاههای اجرایی ذیربط و نیز بازرسان اتاق اصناف مشمول فرآیند تامین و توزیع کالاها است.


احمدی با تاکید بر اینکه بازرسان تمام تلاش خود را برای جلوگیری از تخلف گرانفروشی و نیز احتکار به‌کار گرفته و اجازه سوءاستفاده به افراد سودجو و فرصت طلب را نمی‌دهند اضافه کرد: به لحاظ شرایط اقتصادی حاکم بر بازار به منظور جلوگیری از کمبود و نوسان نامتعارف قیمت‌ها به ویژه در خصوص اقلام اساسی و پرمصرف، بازرسان سازمان‌های صمت با انجام اقدامات نظارتی و بازرسی و انجام گشت‌های متعدد، مانع از هرگونه گران فروشی و سوءاستفاده برخی از سودجویان خواهند شد.


معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت تصریح کرد: عدم رعایت قیمتهای مصوب به هر بهانه ای مصداق تخلف گرانفروشی موضوع ماده ۲ قانون تعزیرات حکومتی محسوب شده و مسئولیت آن متوجه واحد خاطی خواهد بود.
این مسئول تاکید کرد: مردم می‌توانند تخلفات مشاهده شده را از طریق روش‌های مراجعه حضوری، مراجعه به اپلیکیشن قیمت کالا و خدمات و نیز سایت www.124.irاعلام تا در سریع‌ترین زمان ممکن به گزارش آنها رسیدگی لازم صورت پذیرد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: سازمان حمایت سازمان حمایت مصرف کنندگان سازمان حمایت از مصرف کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۳۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از دانش بنیان‌ها در توسعه کشاورزی ضروری است

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: استعدادهای حوزه کشاورزی باید با انجام مطالعات شناسایی و شرکت‌های دانش‌ بنیان بیشترین نقش‌آفرینی را در این بخش داشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سید علی احمدزاده عصر امروز در دیدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی و اعضای صندوق توسعه بخش کشاورزی کهکیلویه و بویراحمد گفت:  حمایت جدی از توسعه بخش کشاورزی ضروری بوده و هیچ گونه کم‌کاری و بی‌مهری پذیرفتنی نیست.

وی با بیان اینکه باید به سمت تولیدات دانش بنیان در این بخش حرکت کرد، افزود: استعدادهای حوزه کشاورزی باید با انجام مطالعات شناسایی و شرکت‌های دانش‌ بنیان بیشترین نقش‌آفرینی را در این بخش داشته باشند.

احمدزاده با بیان اینکه تعاونی های بخش کشاورزی باید توسعه یابند و فعالتر شوند، تاکید کرد: حمایت از این صندوق از طریق اختصاص اعتبارات با هدف حمایت از تمام کشاورزان و سهامداران استان مدنظر باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود 161 تعاونی و تشکل بخش کشاورزی افزود: در راستای مردمی سازی دولت و تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم زمینه مشارکت کشاورزانی که عضو این صندوق هستند برای جهش در بخش کشاورزی فراهم شود.

احمدزاده ادامه داد: گیاهان دارویی و سایر بخش های حوزه کشاورزی فرصت مناسبی برای مشارکت مردم است و بخش کشاورزی زمینه ساز حضور مردم در این بخش باشد و وجود آب فراوان، زمین های مستعد و اراضی کشاورزی باید توسعه اشتغال و تحول در این بخش را فراهم کند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بساط ویژه‌خواری برچیده شود/ جایگاه شغلی کارگران ارتقا یابد
  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است
  • استفاده از دانش بنیان‌ها در توسعه کشاورزی ضروری است
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • مدیریت بازار کالای اساسی جدی گرفته شود
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید؛ وگرنه با خروج سنگین سرمایه روبرو می شوید
  • حدود ۳٫۵ میلیارد دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو