Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: پایگاه امداد و نجات بین شهری گردنه الماس به مساحت 712 مترمربع در 2 طبقه و با هزینه کرد حدود 34 میلیارد و 893 میلیون ریال تکمیل و افتتاح شد.

 رامین معبودی ۲۸ شهریور در مراسم افتتاحیه این پایگاه اظهار کرد: این پایگاه امداد و نجات بین شهری یکی از پایگاه های سخت کشور است که در محوری با حوادث بیشتر احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در این پایگاه هم امداد جاده ای انجام می شود و هم در زمینه کوهستان فعالیت می کند، ادامه داد: در سال گذشته بیش از 37 هزار نفر در دوره های آموزشی جمعیت هلال احمر استان اردبیل شرکت کرده اند.
معبودی اضافه کرد: در سال جاری هم علیرغم شرایط کرونایی و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برای 17 هزار نفر دوره های آموزشی برگزار شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اضافه کرد: در سفر امروز دبیرکل جمعیت هلال احمر به استان اردبیل، مجتمع اداری- امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان گرمی، مرکز آموزشی اردوگاه شهدای امدادگر جمعیت هلال احمر شهرستان نیر با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر افتتاح می شود.
حجت الاسلام کریم اسدی امام جمعه خلخال نیز در این مراسم گفت: خداوند متعال دنیا را برای اهداف مقدسی آفریده است و قوانین حاکم بر عالم هم در راستای رسیدن به این اهداف مقدس تنظیم شده است.
وی ادامه داد: در میان کارهای خیر و شر، تنها کار خیری که پاداش آن حتمی است کمک به نظم آفرینش و خدمت به آفریده های الهی است.
میرغنی نظری نماینده شهرستان های خلخال و کوثردر مجلس شورای اسلامی گفت: مردم از نمایندگان مطالبه گری می کنند و ما هم باید در خدمت مردم باشیم.
وی ادامه داد: تجهیز پایگاه امداد و نجات بین شهری الماس ضروری است و باید در این زمینه با کمک همدیگر بتوانیم گام های موثری برداریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی گردنه امدادگران هلال احمر كوهستان جمعیت هلال احمر استان اردبیل پایگاه امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۳۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب‌گرفتگی در 4 استان! هلال احمر به امدادرسانی شتافت

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به وقوع آب‌گرفتگی در ۴ استان، از امدادرسانی به مناطق درگیر حادثه در این استان‌ها خبر داد.

به گزارش ایرنا از جمعیت هلال‌احمر، بابک محمودی با اشاره به آغاز بارش‌ها از روز پنجشنبه گفت: بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، کرمان، همدان و اصفهان، امروز تحت تأثیر سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی در ادامه افزود: عملیات امدادرسانی به مناطق درگیر حادثه در ۴ استان که بارش‌ها منجر به آبگرفتگی شده، با اعزام تیم‌های عملیاتی هلال‌احمر آغاز شده است.

به گفته محمودی، در استان خوزستان با آبگرفتگی در شعب دزفول، لالی و آغاجاری مواجه هستیم و امدادرسانی در این شعب توسط تیم‌های امدادی در حال انجام است.

در استان بوشهر نیز آبگرفتگی در شعب دیلم، کنگان، گناوه، جم و دشتی گزارش شده و امدادرسانی در شعب دیلم و گناوه که شدت حادثه بیشتر بوده، در حال انجام است.

همچنین استان‌های اصفهان و فارس نیز امدادرسانی از طریق شعبه هلال‌احمر در شاهین شهر و شعب سپیدان، فسا و بختگان ادامه دارد.

رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال‌احمر از شهروندان خواست از تردد و توقف در مسیرها و جاده‌ها و بستر رودخانه‌ها در این استان‌ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با سامانه ۱۱۲ ندای امداد و نجات هلال‌احمر تماس بگیرند.

بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی کشور، از صبح پنجشنبه بارش باران در شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌ها و ارتفاعات البرز نیز آغاز شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه
  • امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی‌
  • امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی
  • کمک رسانی به حدود ٨٠٠ نفر سیل‌زده
  • جمع آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • سیل‌ و آبگرفتگی در ١٣ استان/ امدادرسانی به حدود ٨٠٠ نفر سیل‌زده
  • امدادرسانی به حدود ٨٠٠ نفر سیل‌زده
  • تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم
  • آب‌گرفتگی در 4 استان! هلال احمر به امدادرسانی شتافت