Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، زمان شرکت در ششمین یادواره سراسری بوی سیب حرم؛ سوگواره فرهنگی هنری اباعبدلله الحسین (ع) ویژه دانشگاهیان سراسر کشور تا ۳۰ مهرماه تمدید شد.

سوگواره فرهنگی هنری اباعبدلله الحسین (ع) زمینه و فرصتی برای شناخت قابلیت های فرهنگی، هنری و ادبی دانشگاهیان سراسر کشور است تا بستری مناسب جهت معرفی هنرمندانی باشد که آثارشان، مفاهیم بلند فرهنگ عاشورا از جمله حق طلبی، عدالت خواهی، اخلاق حسینی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را ترویج می کنند و نیز عرصه ای برای پدید آوردن انگیزه بیشتر در جامعه دانشگاهی برای خلق اثر و توجه به تولیدات فرهنگی در بطن و بستر حماسه حسینی است.

این جشنواره در ۴ بخش هنری، ادبی، پژوهشی و فرزندان دانشگاهیان برگزار می شود و سازمان امور دانشجویان، معاونت فرهنگی وزارت علوم و دانشگاه شیراز در برگزاری آن مشارکت دارند.

علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در جشنواره به سایت http://booyesibeharam.ir/ مراجعه کنند.

کد خبر 5026356 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان امور دانشجویان محرم 99 دانشگاهیان سوگواره عاشورایی ویروس کرونا دانشگاه های علوم پزشکی سازمان سنجش آموزش مجازی وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی مصاحبه دکتری سال تحصیلی جدید دانشجویان دانشگاه ها مرکز سنجش آموزش پزشکی آغاز سال تحصیلی جدید انتخاب رشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۳۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره مردمی وعده صادق در کوهدشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، جشنواره فرهنگی و هنری وعده صادق به شکرانه‌ی اجرای عملیات موفقیت آمیز وعده صادق و تجلیل از نیرو‌های مسلح کشورمان با حضور اقشار مختلف مردم و هنرمندان در کوهدشت برگزارشد.

در این جشنواره مردمی، حاضران با خلق آثار هنری و پیام نوشتاری، جنایات رژیم کودک کش صهیونیست علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه را محکوم و از عملیات تنبیهی وعده صادق نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران حمایت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره مردمی وعده صادق در کوهدشت
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • فرهاد قائمیان: رشد کمی و کیفی خاصی را در بخش های مختلف جشنواره امام رضا(ع) شاهدیم/ اعطای جایزه ویژه «غزه» برای نخستین بار
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر
  • فیلمی با موضوع امام رضا در راه جشنواره فجر
  • گزارش تصویری | نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • آمادگی میزبانی برای رویداد خوشنویسی جهان اسلام/ خبر خوب آقای مدیر
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود