Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@18:03:12 GMT

تحول در ذاکری اهل بیت (ع) جزو ضروریات است

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۳۸۴۱

تحول در ذاکری اهل بیت (ع) جزو ضروریات است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامحسین حقانی پنجشنبه شب در گردهمایی مسئولان کانون مداحان شهرستان‌های استان کرمان از جمله وظایف ذاتی سازمان تبلیغات اسلامی را تسهیل گری و حمایت عنوان کرد و افزود: جا دارد از تلاش و زحمات افراد برگزار کننده انتخابات کانون مداحان تشکر کرد و در ادامه باید تلاش شود که نواقص و مشکلات کانون مداحان برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های کانون مداحان باید پالایش و رصد و همچنین ارائه لیست آماری مربوط به حوزه فعالیت آنان باشد که این امر نیازمند تشکیل جلسات و برگزاری نشست‌های مختلفی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اهمیت حفظ ادب و شأن در مداحی، تصریح کرد: آموزش مداحی باید در تمام سنین به خصوص در میان مداحان جوان مورد توجه قرار گیرد چراکه این امر موجب پیشرفت کیفی در مداحی می‌شود.

وی با بیان این مطلب که در بحث تجمع‌های مذهبی باید در استان ظرفیت سازی شود، اظهار کرد: یکی دیگر از مسائل مهمی که باید به آن توجه کرد برقراری تعامل با کانون بسیج مداحان است چرا که در امر آموزش مداحی، دارای ظرفیت‌های قابل توجهی هستند همچنین طبق فرمایش مقام معظم رهبری این دو مجموعه مذکور می‌توانند در امر مداحی تحول عظیمی را ایجاد کنند.

حجت الاسلام حقانی عنوان با اشاره به اینکه ارائه طرح‌های مهم و شاخص یکی دیگر از انتظارات ما از کانون مداحان است، اظهار داشت: تحول در ذاکری اهل بیت جزو ضروریات است لذا کانون مداحان باید با توجه به این نکته فعالیت کند و موجب شد که سایر ارگان‌ها نگاه ویژه‌تری نسبت به کانون مداحان داشته باشند.

وی بیان داشت: کانون مداحان باید نسبت به ایجاد همبستگی در این مجموعه از طریق دور هم بودن تلاش بیشتری کند و مطمئناً شاهد تأثیرات مثبتی در روند فعالیت‌ها خواهبم بود.

گفتنی است مدیرکل تبلیغات اسلامی در پایان از زحمات چند ساله فخر المادحین استان کرمان حاج محمد رضا گلچین رئیس سابق کانون مداحان استان قدردانی کرد.

کد خبر 5026572

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری کانون مداحان ویروس کرونا شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا هفته دفاع مقدس توهین به پیامبر شیوع کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم گرگان کرمانشاه محرم 99 زلزله کانون مداحان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۳۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیرت آهنگران از مداحی‌ با «جدی می‌فرمایید»

بازدید 8 صادق آهنگران در برنامه «برمودا» و در واکنش به مداحی با سبک و ریتم «جدی می‌فرمایید» گفت: «واقعا نمی‌دانم چه بگویم.» واکنش حاج صادق به مداحی‌های نامتعارفی که برایش پخش می‌شود را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • حضور مداحان قزوینی در همایش ملی «الی الحبیب»
  • حیرت آهنگران از مداحی‌ با «جدی می‌فرمایید»
  • ببینید | حیرت آهنگران از مداحی‌ با سبک و ریتم «جدی می‌فرمایید»
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مداحی که منبعش گوگل است به درد مداحی نمی‌خورد
  • مرجع اطلاعات بسیاری از مداحان و حتی برخی از روحانیون سرچ گوگل شده است
  • (ویدیو) واکنش آهنگران از مداحی با سبک «جدی می‌فرمایید» و «داره می‌ریزه»
  • روزگاری جامعه مداحی از مراجع تقلید اجازه نقل حدیث می‌گرفت
  • ماجرای گلایه امام (ره) از آهنگران + فیلم