Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از صدای آمریکا، «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا روز پنجشنبه در سخنانی گفت انتظار می‌رود تمامی کشور‌ها قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در خصوص بازگشت تحریم‌ها علیه ایران موسوم به مکانیسم ماشه (اسنپ بک) را اجرایی کنند.

پمپئو در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با رئیس جمهور سورینام (کشوری در آمریکای جنوبی) گفت: آمریکا تصمیم دارد تا تمامی قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل را اجرایی کند و زمانی که روز دوشنبه فرا برسد، شمار جدیدی از قطعنامه‌های شورای امنیت اجرایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما قصد داریم تا از هر کشوری بخواهیم در پشت آن‌ها (و حمایت از این قطعنامه‌های ضد ایرانی) بایستد.
او همچنین گفت انتظار دارد تمامی کشور‌ها به شیوه‌ای که با احکام سازمان ملل سازگار است، رفتار کنند و مدعی شد این کاری ساده و آسان است.

مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا روز چهارشنبه نیز در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با دومینیک راب، وزیر خارجه انگلیس گفت: ما برای اعمال دوباره تحریم‌ها به سازمان ملل خواهیم رفت و تحریم تسلیحاتی (علیه ایران) هفته آینده دائمی خواهد شد.

دومینیک راب، وزیر خارجه انگلیس نیز با تأیید سخنان پمپئو، وزیر خارجه آمریکا گفت: من فکر می‌کنم ما کاملا با این مسأله موافق هستیم که ایران هرگز نباید اجازه دستیابی به سلاح هسته‌ای را داشته باشد. ما همچنان معتقد هستیم این دیدگاه که مسیر دیپلماتیک در برابر ایران برای مذاکره باز است، راهی مسالمت آمیز و روبه جلوست. تصمیم برای انتخاب با رهبران تهران است.

گفتنی است آمریکا اعلام کرده تمامی تحریم‌های بین المللی پیشین علیه ایران از ساعت ۸ شنبه شب به وقت شرق آمریکا (حدود سه بامداد یکشنبه به وقت تهران) اجرایی می‌شود؛ همچنانکه این کشور اعلام کرده در خصوص چگونگی اینکه واشنگتن در حال برنامه ریزی برای اجرایی کردن بازگشت تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران است، هفته آینده اطلاع رسانی بیشتری می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا اسنپ بک مکانیسم ماشه سازمان ملل علیه ایران وزیر خارجه تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۴۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران و مصر خواهان برقراری روابط دیپلماتیک هستند

وزیر امور خارجه گفت: هر دو کشور ایران و مصر مصصم به برقراری ارتباط هستند؛ از این رو در حال تدوین یک نقشه راه برای بازگشت به روابط دیپلماتیک هستیم. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه صبح امروز چهارشنبه در حاشیه نشست هئیت دولت، اظهار داشت: گفتگویی با آقای سامح شکری وزیر امور خارجه مصر در سفر اخیر داشتم و هر دو کشور مصصم به برقراری ارتباط هستند؛ از این رو در حال تدوین یک نقشه راه برای بازگشت به روابط دیپلماتیک هستیم.

وی درباره آتش بس در غزه تصریح کرد: حماس در چارچوب اصول خود پاسخی مثبت به طرح واقع بینانه مصر و قطر داده است و با این متن توافق موافقت کرده است.

وزیر خارجه افزود: اگر آمریکایی‌ها و غربی‌ها به وعده خود پایبند باشند و هیچ اتفاق دیگری نیفتد شاهد یک آتش بس در غزه خواهیم بود، اما نتانیاهو و افراد افراطی رژیم صهیونیستی خواهان تداوم جنگ هستند؛ زیرا اگر جنگ به پایان برسد بحران جدیدی در سرزمین‌های اشغالی پیش می‌آید.

درحال تکمیل...

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: در مسیر تدوین نقشه راه برای بازگشت روابط طبیعی ایران و مصر هستیم
  • امیرعبداللهیان: ۲ روز قبل از عملیات وعده صادق به طرف آمریکایی هشدار دادیم
  • امیرعبداللهیان: همه‌چیز برای یک آتش‌بس پایدار در غزه فراهم است
  • درخواست جالب غربی ها ۲روز قبل از زدن اسرائیل | توافق نانوشته‌ ایران و طرفهای غربی درباره غزه | خبر مهم درباره بازگشت روابط دیپلماتیک با این کشور
  • ایران و مصر خواهان برقراری روابط دیپلماتیک هستند
  • افشاگری تازه جمهوری‌خواهان علیه رابرت مالی
  • نه وزیر خارجه پاکستان به امر و نهی آمریکا درباره روابط با ایران
  • بلژیک ورود صهیونیست‌های افراطی را ممنوع می‌کند
  • نویسنده گزارش جعلی بی‌بی‌سی چه کسی است؟ /دست به دست شدن یک سوژه میان منافقین، موساد و انگلیسی‌ها
  • کره شمالی: هیات‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها، محکوم به شکست هستند