Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، راشد حاتمی مدیر پخش فرآورده‌های نفتی رامهرمز گفت: عمر فعالیت جایگاه‌های سوخت به بالای ۷ سال برسد باید سرویس شوند به همین خاطر جایگاه سوخت CNG بهوند به خاطر سلامت شهروندان تعطیل شد و قطعات پمپ گاز بهوند یوسفی را به آبادان ارسال کردند تا تست و سرویس شوند تا فشار بالایی که به مخازن وارد می‌شود را تحمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: جایگاه‌های سوخت جز الزامات آنها است که سالیانه اورهال کنند که از انفجار و آتش سوز پمپ‌ها جلوگیری کنند تا به شهروندان آسیبی نرسد و کُمپرِسور جایگاه سوخت CNG عطاف مشکل پیدا کرد که این وسیله جهت تعمیر به اصفهان ارسال شد که بعد از دریافت و نصب آن فیلتر آن درست جا نیوفتاد.

حاتمی بیان داشت: بعد از چند روز از تهران فیلتر این کُمپرِسور تهیه شد که بعد از نصب آن احتمالا فردا صبح، شروع به فعالیت خواهد کرد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جایگاه سوخت عرضه سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۴۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در روز اول اینوتکس 2024 چه گذشت؟

در روز اول نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری ایران شاهد برنامه‌های متنوعی مانند معرکه، افتتاحیه و استیج اینوتکس بودیم.

دیروز سیزدهمین دوره اینوتکس در پارک فناوری پردیس با حال‌هوای بارانی بهار آغاز شد. کمی تاخیر و اختلال در روز اول نمایشگاه، در این آب‌وهوا خیلی دور از انتظار نبود. حوالی ساعت ۱۲ بود که با رویداد معرکه، برنامه‌های نمایشگاه رسما کلید خورد.

در معرکه چه گذشت؟

معرکه فرصتی برای عرض اندام کسب‌وکارهای نوین و دریافت سرمایه از سوی سرمایه‌گذاران است. احمد عطارزاده، معاون بازاریابی تپسل، درباره این استیج گفت: «در ابتدای راه‌اندازی این استیج، اصلا گمان نمی‌کردیم که با چنین استقبالی روبرو شود. اما امسال حدود ۷۳ استارت‌آپ برای بیان ایده‌ها و برنامه‌های خود در معرکه، استیج در اختیار دارند. این ۷۳ شرکت از فیلترهای ما عبور کرده‌اند، وگرنه همه متقاضیان بیش از این تعداد بود.» وی در پایان با اشاره به اهمیت دنبال کردن ایده‌های مطرح شده توسط شرکت‌های بزرگ، گفت: «از روبیکا بابت حمایت از معرکه و ورودش به حوزه سرمایه‌گذاری در زمینه کسب‌وکارهای نوین تشکر می‌کنم.»

در ادامه هادی مرادی، بنیان‌گذار و سردبیر رسانه دی‌ام برد، روی استیج معرکه آمد و درباره چالش تبلیغات در استارت‌آپ‌های نوپا گفت: «این شرکت‌ها چون تجربه کافی در زمینه بازاریابی تبلیغات ندارند، ممکن است که بودجه اندک خود را صرف تبلیغات در کانال‌های اشتباهی می‌کنند. پیشنهاد من به شرکت‌های نوپا آن است که یک مدیر یا مشاور بازاریابی تبلیغات را به تیم خود اضافه کنند تا نتیجه بهتری بگیرند.» وی در پایان ضمن تشکر از روبیکا برای حمایت از کسب‌وکارهای نوپا، درباره کمپین تبلیغاتی اخیر روبیکا گفت: «این کمپین در رسیدن به هدفی که داشته، توانسته موفق عمل کند و در مجموع تبلیغات خوبی را ارائه دهد.»

در معرکه امروز شرکت‌های نیکا ای‌آی، نوآوران نواویرا و فیلاگر در حوزه‌ هوش مصنوعی، لب مدکس در حوزه خرید ملزومات آزمایشگاهی، متاپیکسلز در حوزه دورکاری، زوم‌اوت در حوزه رمزارزها، ایران موت در زمینه برگزاری دادگاه مجازی و ... به ارائه ایده‌ها و محصولات خود پرداختند.

افتتاحیه با زنگ زورخانه

با حضور روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور، سیزدهمین نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ با به صدا درآمدن زنگی که از طریق یک ربات نصب شد، آغاز به کار کرد. وی در آغاز سخنان خود گفت: «این زنگ که برای آغاز به کار اینوتکس سیزدهم نواخته شد، زنگ زورخانه ای بود که به طور حتم زنگ رویداد نوآوری کشور و نقطه امید و پرواز شرکت های دانش بنیان و فناور ایرانی است.» در ادامه این مراسم از سه محصول دانش‌بنیان کیت تشخیصی سندرم آنتی فسفولیپید، پلی یورتان ترموپلاستیک و ربات خودران حمل بار نیز رونمایی شد.

هوش مصنوعی در پلتفرم‌ها

در بخش استیج اینوتکس حسام علویان، کارشناس هوش مصنوعی روبیکا، درباره تاثیرات هوش مصنوعی بر پلتفرم‌های دیجیتال، گفت: «پلتفرم‌های دیجیتال در حال حاضر در زندگی ما نقش بسیار پررنگی ایفا می‌کنند؛ فروشگاه‌های آنلاین، سرویس‌های پخش فیلم و سریال و پیام‌رسان‌ها مثال‌هایی از این دست هستند و هوش مصنوعی تاثیر زیادی بر این پلتفرم‌ها می‌گذارد».

وی در ادامه با اشاره به حوزه‌هایی که هوش مصنوعی می‌تواند بر پلتفرم‌ها اثر بگذارد، گفت: « تولید محتوا، پایش محتوا، سیستم‌های پیشنهاددهنده، تبلیغات کسب درآمد، موتورهای جست‌وجو و دستیارهای هوشمند، حوزه‌هایی هستند که هوش مصنوعی می‌تواند در آن‌ها نقش مهمی را بازی کند.»

علویان درباره امکاناتی هوش مصنوعی در روبیکا برای کاربران فراهم کرده است، گفت: «روبیکا اولین پیام‌رسانی است که سرویس تبدیل صوت به متن را برای کاربرانش فراهم آورده است. در حدود ۴ ماه، بیش از ۷۰ میلیون بار از این سرویس استفاده شده است که نشان‌دهنده رضایت کاربران است.» او در پایان نیز درباره آینده هوش مصنوعی در روبیکا افزود: «سرویس تولید عکس توسط متن و سرویس بهبود کیفیت عکس به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت».

دیگر خبرها

  • رشد ۲۰ درصدی گروه نفت و گاز در سال گذشته
  • در روز اول اینوتکس 2024 چه گذشت؟
  • اوجی: معطل خارجی‌ها و برجام نبودیم؛ از توان پیمانکاران و سازندگان داخلی استفاده کردیم
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد ایمیل/ ۸۰درصد ایمیل‌های ارسالی روزانه اسپم هستند!
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد ایمیل/ ۸۰% ایمیل‌های ارسالی روزانه اسپم هستند!
  • پیش‌بینی ۱۱۱ شعبه اخذ رای در رامهرمز و رامشیر
  • «رامهرمز» ظرفیت مناسبی برای تولیدات پایین دستی پتروشیمی دارد
  • آمادگی هر دو حوزه انتخابیه خوزستان برای برگزاری انتخابات
  • آماده برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان هستیم
  • کلاهبرداری با کارت سوخت در پمپ بنزین ها | بپا سوخت ندی!