Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه پاکستان با تاکید بر اینکه حق تعیین سرنوشت فلسطین توسط ملت این کشور غیرقابل انکار است، گفت: اسلام‌آباد متعهد به حمایت از تشکیل کشور مستقل فلسطین براساس قطعنامه‌های سازمان ملل است.

«شاه محمود قریشی» در حساب کاربری خود در توییتر بر تعهد پاکستان برای حمایت از راه حل دو کشور در بحث مسئله فلسطین مطابق با قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حق تعیین سرنوشت فلسطین غیرقابل انکار است و ما خواستار تاسیس کشور مستقل فلسطین براساس مفاد توافق‌های بین المللی و تعیین قدس شریف به عنوان پایتخت این کشور هستیم.

نخست وزیر پاکستان سه‌شنبه گذشته در واکنش به عادی‌سازی روابط بحرین با رژیم صهیونیستی پس از امارات، گفت: هرگونه به رسمیت شناختن اسرائیل با مخالفت شدید مردم فلسطین مواجه می‌شود و ما نیز نمی‌توانیم مغایر با آرمان‌های ملت مظلوم این کشور تصمیم بگیریم و به حمایت خود از حل عادلانه موضوع فلسطین ادامه خواهیم داد.

رسانه‌های پاکستان با انعکاس خشم و اعتراض افکار عمومی این کشور به اخبار رسیده چند روز اخیر درباره خیانت برخی اعراب منطقه به آرمان‌های فلسطین، آن را نتیجه مناسبات پنهانی آنان با رژیم اشغالگر قدس می‌دانند که اکنون دامن بحرین را گرفته است تا تن به صلح با رژیم صهیونیستی دهد.

به تعبیر ناظران سیاسی در پاکستان، داستان عادی‌سازی روابط توسط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی چیزی جز کسب منافع انتخاباتی از سوی دونالد ترامپ نیست و تبعات آن به کام آمریکا و به ضرر منطقه به ویژه جهان اسلام خواهد بود./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۴۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی گروه بحرینی به اسرائیل

شبکه المیادین گزارش داد: حمله پهپادی گروه مقاومت بحرینی به فلسطین اشغالی برای نخستین بار انجام شد.

به گزارش ایرنا، شبکه المیادین اضافه کرد: گروه مقاومت اسلامی بحرین موسوم به «سرایا الاشتر» (گروهان‌های الاشتر) حمله پهپادی به فلسطین اشغالی خبر داد.

 المیادین نوشت: این نخستین بار است که گروه مقاومت بحرین موسوم به سرایا الاشتر به اسرائیل حمله می کند. گروه‌هان‌های الاشتر (سرایا الاشتر) به عنوان گروه مقاومت اسلامی بحرین تصاویری از حمله پهپادی به ساختمان شرکت حمل و نقل «تراک نت» در بندر ایلات خبر داد.

شرکت تراک نت پس از محاصره دریایی بندر ایلات از سوی یمنی‌ها، اقدام به انتقال زمینی کالا از بنادر کشورهای عربی خلیج فارس به فلسطین اشغالی کرده است.

 
 

دیگر خبرها

  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه
  • قدردانی مقاومت فلسطین از حمایت یمن از مردم غزه
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه+ فیلم و عکس
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه+ عکس
  • مقاومت اسلامی بحرین با حمله پهپادی به اسرائیل برای اولین بار+ فیلم
  • حماس خواستار قطع روابط کشور‌ها با رژیم صهیونیستی شد
  • حمله پهپادی گروه بحرینی به اسرائیل
  • درخواست حماس برای فشار بر تل آویو جهت تعیین تکلیف اسرای غزه
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • تظاهرات ضدصهیونیستی دانشجویان پاکستانی در مقابل کنسولگری آمریکا