Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@03:05:49 GMT

قصه دختری که عاشق پسری ناشنوا شد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۵۳۹۶

قصه دختری که عاشق پسری ناشنوا شد

بیست‌ونهمین قسمت از سری سوم برنامه مکث جمعه‌شب شب حوالی ساعت ١٩ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در هفته چهارم از فصل جدید این برنامه که ویژه ماه‌های محرم و صفر تهیه شده فرناز رهنما مجری و راوی خواهد بود.

در این برنامه رهنما میزبان زوجی به نام‌های بهزاد اشتری و معصومه سعدی است که روایت زندگی‌شان جذاب و شنیدنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعدی در جوانی عاشق پسری ناشنوا می‌شود و علی‌رغم مخالف‌های شدید خانواده با او ازدواج می‌کند. این عشق باعث می‌شود سعدی به کمک همسرش کمک‌های خود را به افراد ناشنوا آغاز  کرده و با به راه انداختن موسسه‌ای به یاری آنها مشغول شوند. این زوج مهربان کودکان ناشنوا را تحت پوشش موسسه قرار داده و به آنها کمک می‌کنند تا مسیر پیشرفت و رسیدن به استقلال را طی کنند. اشتری خود نیز به واسطه تربیت صحیح مادرش فردی کاملاً مستقل است تا مقطع دکترا ادامه تحصیل داده است. روایت جالب این زوج مهربان امشب در برنامه مکث می‌شود.

سری جدید برنامه مکث همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد، قصه‌ها و روایات جذاب آدم‌ها از یک موقعیت خاص به سمت حال خوب را روایت کرده و سراغ ماجراهای اجتماعی می‌رود.

این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندان و صاحبان داستان‌های اجتماعی جذاب ضبط و پخش می‌شود.

برچسب‌ها سعدی شبکه دو سیما

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سعدی شبکه دو سیما سعدی شبکه دو سیما اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۵۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرور زندگی «آقای خاص» کشتی با روایت فرزاد حسنی

قسمت جدید برنامه کافه مستند امشب جمعه هفتم اردیبهشت با گفت‌وگو درباره مستند آقای خاص از شبکه افق پخش می‌شود.

این مستند به کارگردانی سجاد ترابی تلاش دارد اطلاعات تازه‌ای درباره محمد بنا سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی و آقای خاص کشتی ایران ارائه دهد و با روایت ناگفته‌هایی به فراز و فرود‌های زندگی حرفه‌ای این مربی محبوب کشتی می‌پردازد. فرزاد حسنی نیز راوی این مستند است.

«آقای خاص» مستندی نیمه بلند است که در هفدهمین جشنواره مستند سینماحقیقت حضور داشت و قرار است برای نخستین بار از تلویزیون پخش شود.

بعد از پخش این مستند، در میز نقد «کافه مستند» داوود مرادیان و مهدی انصاری میزبان سجاد ترابی، کارگران این اثر هستند و درباره مسائل فنی این فیلم و همچنین نکات مربوط به مستند‌های ورزشی گفت‌وگو می‌کنند.

در میز محتوایی برنامه نیز داوود مرادیان میزبان علی محمدی قهرمان کشتی فرنگی و همچنین مدیر تیم‌های ملی کشتی خواهد بود تا درباره محمد بنا و ویژگی‌های این اسطوره کشتی ایران با یکدیگر صحبت کنند. در میز مستند برنامه نیز امیر مهریزدان مدیر پیشین مرکز مستند سوره که به تازگی ماموریت دو ساله‌اش در این مرکز به اتمام رسیده مهمان برنامه است تا درباره مسائل جاری حوزه مستند و مشکلات مستندسازان گفت‌وگو کند.

«کافه مستند» به تهیه کنندگی محمدعلی محمددوست و با اجرای داوود مرادیان در گروه مستند شبکه افق تولید می‌شود و تلاش می‌کند نگاه متفاوتی به مقوله مستند داشته باشد. «کافه مستند» هر هفته جمعه شب‌ها ساعت ۲۱ از این شبکه پخش می‌شود.

منبع: روابط عمومی مستند آقای خاص

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • از هر هزار تولد، یک تا سه نوزاد با آسیب شنوایی متولد می شود/شناسایی۱۶۳ نوزاد ناشنوا در خراسان شمالی
  • مرور زندگی «آقای خاص» کشتی با روایت فرزاد حسنی
  • فرزاد حسنی «آقای خاص» را روایت می‌کند
  • طراح این چمدان عاشق موز بوده! (عکس)
  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • کری خوانی فوتبالی پدر پسری فردین و امیررضا معصومی +فیلم
  • تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 
  • هیچکدام از صحبت‌های آقای قناد را قبول ندارم/ او امانت‌داری را در روایت ماجرا رعایت نکرد
  • هیچکدام از صحبت‌های آقای قناد را قبول ندارم/ آقای قناد امانت‌داری را در روایت ماجرا رعایت نکرد
  • برگزاری جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت دراردل