Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@21:28:58 GMT

«رادیو جوان» در خلیج فارس شناور می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۵۶۸۴

«رادیو جوان» در خلیج فارس شناور می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از آغاز این هفته، برنامه «خط آزاد» هر روز به صورت زنده از استودیوی شناور رادیو جوان بر روی آب‌های نیلگون خلیج فارس پخش می‌شود تا روایت‌گر اقتدار امروز ایران اسلامی در حوزه خلیج فارس باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عوامل این برنامه‌ عصرگاهی رادیوجوان در طول هفته دفاع مقدس در جزایر ابوموسی، خارک، لارک، قشم، تنب کوچک و بزرگ و همچنین بندرلنگه و بندر عباس در حرکت خواهند بود.

مخاطبان و شنوندگان رادیوجوان می‌توانند به صورت زنده تصویر «خط آزاد» را از شبکه اینترنتی ایران صدا به نشانی www.iranseda.ir  مشاهده کنند.

آشنایی با امنیت منطقه در مصاحبه با کارشناسان نظامی، گفتگو با مستندسازان درباره ویژگی‌های منحصر به فرد زیستی و جغرافیایی خلیج فارس، خاطرات ناگفته دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم، آشنایی با آداب و رسوم مردم هرمزگان و در نهایت انعکاس اقتدار امروز ایران اسلامی در حوزه خلیج فارس از اهداف این برنامه است.

ویژه برنامه «خط آزاد» در هفته دفاع مقدس با اجرای حسن اسماعیل پور و ابوالفضل اینانلو و با تهیه‌کنندگی حامد مرادیان و عباس پیری از ساعت ۱۷ هر روز روی موج رادیو جوان خواهد رفت.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رادیو جوان هفته دفاع مقدس دفاع مقدس خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۵۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جدال خلیج»، خلیجی که همیشه فارس بوده+ فیلم

همه رئیس جمهورهای آمریکا در مصاحبه هایشان از کلمه خلیج فارس استفاده می کردند، خلیجی که همیشه فارس بوده و تا ابد خلیج فارس خواهد ماند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • گفت‌وگوی مستقیم نامزدهای انتخابات با مردم در «فرصت انتخاب» و «نماینده مردم»
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۶ اردیبهشت
  • این برنامه‌ها را حتما بشنوید/ ضیافت کتاب خوان‌ها در رادیو
  • «جدال خلیج»، خلیجی که همیشه فارس بوده+ فیلم
  • ناپایداری های جوی ودریایی در هرمزگان / احتمال رگبار پراکنده باران و رعدو برق
  • از افتتاح هفته گرافیک و بینال ونیز تا روز ملی خلیج فارس پای آزادی
  • تصادف مرگبار زنجیره‌ای در آزاد راه خلیج فارس