Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@02:19:55 GMT

برخورد سپاهانی‌ها و پرسپولیسی‌ها؛ بدون دعوا!

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۵۷۲۸

اعضای دو نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا شب گذشته برخورد گرمی با یکدیگر داشتند.

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان و پرسپولیس همواره طی سال‌های اخیر رقابت سختی با یکدیگر در لیگ برتر فوتبال ایران داشته اند و در پایان لیگ نوزدهم بود که درنهایت پرسپولیس به سلطه طلایی پوشان اصفهانی به عنوان پرافتخارترین تیم ایران با 5 عنوان قهرمانی خاتمه داد و خودش یک پله بالاتر با 6 عنوان قهرمانی در لیگ برتر ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 


این رقابت همواره یکی از جذابیت های فوتبال ایران بوده ولی گاها درگیری های هواداران دو تیم، نظیر بازی برگشت لیگ هجدهم و بازی نیمه نهایی جام حذفی دو سال پیش، این بازی هیجان انگیز را به محلی برای رخ دادن اتفاقات تلخ بدل کرده است.


شب گذشته اما فارغ از این حواشی و کری‌های شدیدی که میان هواداران دو تیم پرسپولیس و سپاهان وجود دارد و در سال های اخیر تشدید شده، بازیکنان دو تیم که در یک هتل اقامت دارند، برخوردی صمیمانه با هم داشتند و جالب اینکه این برخورد میان هواداران دو تیم در صفحات اجتماعی نیز دست به دست شد و برخی از صفحات هواداری با مایه طنز به این موضوع پرداختند؛ جایی که در ویدئویی بازیکنان دو تیم را در حال به آغوش کشیدن یکدیگر تصور کردند و چند ثانیه بعد از زد و خورد هواداران این دو تیم ریشه دار فوتبال ایران صحنه‌هایی را به اشتراک گذاشتند تا به نوعی نشان دهند که آن دعواها و اتفاقات تلخ کار سنجیده ای نیست.

 

 

 

شجاع خلیل زاده که از سپاهان به پرسپولیس پیوسته و سابقه بازی در کنار نویدکیا را دارد، اینطور همبازی سابق و مربی فعلی طلایی پوشان اصفهانی را به آغوش کشیده است.

 

 

 

رضا دهقانی که صحبت هایی در رابطه با حضور او در لیست یحیی گل محمدی وجود داشت، برای دقایقی با مربی پرسپولیس گپ و گفت داشت.

فولادمبارکه سپاهان پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان پرسپولیس تهران فوتبال ایران دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۵۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند

بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: درست است که یکسری از هواداران پرسپولیس علیه من شعار سر دادند ولی در قلب من هستند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رامین رضاییان پس از تساوی بدون گل سپاهان اصفهان مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، گفت: کاری به بازی ندارم و آمده‌ام حرف دیگری بزنم. یاد گرفته‌ام شرافتمندانه زندگی کنم. یکسری از هواداران پرسپولیس در یک قسمت از ورزشگاه از من دلخور بودند و شعارهایی می‌دادند ولی بدانند همیشه در قلب من هستند. درک می‌کنم نسبت به تیم‌شان تعصب داشته باشند و عاشقانه پرسپولیس را دنبال کنند. هر چیزی به من بگویند در قلب من هستند و دوست‌شان دارم. مردم این روزها آنقدر دغدغه دارند که اگر در استادیوم خالی می‌شوند، امیدوارم حال دل‌شان خوب شود. بازی قشنگی بود و من با جان و دل برای تیمم بازی کردم.

جدول لیگ برتر|همه چیز به کام استقلال؛قعر در دست خوزستانی‌ها!

وی در مورد اینکه انتظار بازی بهتری از پرسپولیس و سپاهان می‌رفت، تصریح کرد: فوتبال است و بازی بدی نبود.

بازیکن سپاهان اصفهان در واکنش به اظهارات رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که مدعی بود سپاهانی‌ها وقت تلف می‌کردند، گفت: نه اینطور نبود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند
  • عکس| جابجایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار هواداران سپاهان!
  • جابه‌جایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار سپاهانی‌ها+ عکس و فیلم
  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!