Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  حجت الاسلام محمد صالحی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه گفت:  با توجه به شیوع بیماری کرونا طرح شمیم حسینی با هدف تهیه و توزیع بسته‌های غذایی، طبخ غذای گرم و تهیه اقلام بهداشتی میان مجاورین بقاع متبرکه و مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار در دستور کار سازمان اوقاف قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه نیز که همواره در عرصه خدمت رسانی به مردم خود را مسئول می‌داند، وارد عمل شد و عملکرد مطلوبی ارائه داد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه بیان کرد: طبخ ۱۰ هزار پرس غذای گرم در بقاع متبرکه و توزیع آن در مناطق یاد شده، تهیه ۳۵۰۰ بسته بهداشتی و همچنین ۱۲۰ سبد غذایی از اقدامات این اداره کل در دهه اول ماه محرم است.

صالحی با بیان اینکه کار تهیه سبد‌های غذایی تازه آغاز شده و ادامه دارد گفت: کار تهیه سبد‌های غذایی آغاز شده و آمار دقیق و نهایی آن به زودی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه کمک مومنانه ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۵۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب،  همزمان با حمله‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه و یورش‌های پیاپی ارتش این رژیم به منطقه‌های مختلف کرانه باختری، تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به حریم مقدس مسجدالاقصی نیز ادامه دارد.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که در سومین روز از عید یهودی موسوم به «پسح» تاکنون بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست حریم مبارک مسجدالاقصی را مورد تعرض قرار داده‌اند.

بر اساس گزارش‌های رسیده شهرک‌نشینان صهیونیست در ورودی «باب القناطین» مسجدالاقصی آیین‌های یهودی را اجرا کرده‌اند.

اوقاف اسلامی فلسطین نیز ضمن تایید این خبر از اجرای آیین‌های یهودی از سوی شهرک‌نشینان در محوطه مسجدالاقصی خبر داد و اعلام کرد که پلیس رژیم صهیونیستی مانع از حضور فلسطینیان در این محل مقدس شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • اتمام طرح تحقیقاتی تهیه و تدوین نقشه راه صنعت استان کرمانشاه
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • زننده گل ۴۰متری به بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • سفر رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه
  • بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند
  • صد‌ها صهیونیست به مسجدالاقصی یورش بردند
  • توسعه مزارع تولید چوب در کرمانشاه
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • تعرض ۴۲۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی در دومین روز عید پسح