Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@21:27:18 GMT

مرفاوی: استقلال برای خودش حاشیه درست می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۵۹۰۳

مرفاوی: استقلال برای خودش حاشیه درست می‌کند

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: مدیران استقلال از چند هفته پیش با اسم استراماچونی دوباره ذهن هواداران را درگیر کردند که این کار اصلا درست نبود.

به گزارش مشرق، صمد مرفاوی در خصوص شرایط استقلال و حاشیه‌هایی که در چند هفته اخیر برای مدیریت و کادر فنی ایجاد شد، گفت: استقلال در چند سال اخیر به این وضعیت عادت کرده و همیشه قبل از شروع فصل سرمربی مشخص نیست و تیم هم بدون نظر سرمربی بسته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا مدیران می‌گویند که برای جذب بازیکنان جدید با برخی صحبت می‌کنند و مشورت می‌گیرند که این هم درست نیست چون آنها قرار نیست سرمربی استقلال باشند و بازیکنان جدید باید با نظر سرمربی انتخاب شوند. مدیران استقلال پارسال هم چنین شرایطی را رقم زند و تیم را بستند و تحویل استراماچونی دادند.

وی ادامه داد: هیچ‌کس برای استقلال مشکل و حاشیه درست نمی‌کند؛ نه هواداران، نه رسانه‌ها و نه پیشکسوتان. استقلال خودش برای خودش مشکل درست می‌کند، همین کارها و تصمیمات غیرحرفه‌ای برای استقلال مشکل درست می‌کند و نباید در جایی بیرون از باشگاه دنبال ریشه این مسائل بگردیم. شما دیدید که وقتی استراماچونی در نیم‌فصل جدا شد، استقلال چگونه چند بازی را از دست داد و اگر در دو سه بازی نتایج لازم را می‌گرفت چه بسا که شانس قهرمانی هم داشت.

بیشتر بخوانید

دلیل افزایش قیمت بازیکنان معمولی‌ چیست؟

مرفاوی خاطرنشان کرد: قبل از فینال جام حذفی حاشیه‌ها بیشتر شد و هنگامی که مجیدی تصمیم به جدایی گرفت باشگاه استقلال دوباره نام استراماچونی را مطرح کرد و با این کار دوباره زمان را از دست داد. مردم و هواداران استقلال رفته رفته استراماچونی را فراموش کرده بودند و عجیب است که چرا مدیران استقلال با اسم استراماچونی دوباره هواداران را سر کار گذاشتند. سال گذشته دلیل جدایی‌اش کاملا مشخص بود ولی نمی‌دانم چرا دوباره مدیران استقلال نام این مربی را مطرح کردند.

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه این باشگاه این‌بار نباید زمان را از دست می‌داد گفت: استقلال باید خیلی زود سرمربی را انتخاب می‌کرد چون مشخص بود که شرایط برای بازگرداندن استراماچونی فراهم نیست و قانون هم این اجازه را نمی‌دهد. استقلال به استراماچونی بدهکار است و  در آخر هم دیدید که چقدر زمان از دست رفت و باشگاه اعلام کرد که این پرونده مختومه شده است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین فوتبال استقلال آندره آ استراماچونی مدیران استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۵۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین روزهای استقلالی بودن | خداحافظی نزدیک است

همشهری آنلاین- چیزی به پایان لیگ بیست‌وسوم باقی نمانده و استقلال و پرسپولیس فقط ۵۴۰دقیقه دیگر در این فصل بازی خواهند کرد. بعد از این مدت احتمالا تعداد زیادی از یازیکنان حال حاضر از این تیم‌ها جدا می‌شوند. استقلالی‌هایی که احتمال رفتن‌شان خیلی بیشتر از سایرین است در این مطلب معرفی شده‌اند.

رافائل سیلوا


بعد از یک دوره جدایی در پنجره زمستانی امسال به استقلال برگشت تا در نیم‌فصل دوم همراه آبی‌ها باشد اما عملکردش به شکلی بوده که جواد نکونام حالا او را کاملا نیمکت‌نشین کرده است. سیلوا هفته‌های زیادی است که از روز نیمکت شاهد درخشش مدافعان ایرانی در ترکیب استقلال است و بعید به نظر می‌رسد که طی مدت باقیمانده از فصل بتواند یک بار دیگر جایی در برنامه‌های نکونام پیدا کند.

آرمان رمضانی
حتی در ابتدای این فصل نیز کادر فنی استقلال او را در لیست مازاد قرار داده بود و قرار بود باشگاه را ترک کند. اما در ادامه نظر مربیان برگشت و آرمان یک فصل دیگر هم در استقلال ماندنی شد. او هر سال در پایان فصل به لیست مازاد اضافه می‌شود اما ظاهرا راه فرار از این لیست را خوب بلد است.

میلاد فخرالدینی
سن و سالش آنقدر بالا هست که بعد از استقلالی شدن در بازار زمستانی، خودش را در اوج ببیند و دیگر هوس بالاتر رفتن به سرش نزند. میلاد فخرالدینی که یک بار هم در جوانی پیراهن استقلال را پوشیده بود این بار و در سن ۳۴سالگی فقط برای پر کردن خلا یک مدافع راست ذخیره راهی استقلال شده است.

جعفر سلمانی
سلمانی سال گذشته بازیکن موردعلاقه ریکاردو ساپینتو در سمت چپ استقلال بود و ابوالفضل جلالی که به تازگی عنوان برترین گل‌ساز فصل را به خودش اختصاص داده پشت خط او قرار می‌گیرفت. او حالا باید از میان‌نیمکت‌نشینی در استقلال و یا بازی در یک تیم کوچک‌تر یکی را انتخاب کند.

کد خبر 848538 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • مورایس: بردن پرسپولیس اصلا آسان نیست
  • نورافکن: هرچه بگذارم، حاشیه می‌شود/ اتفاقات عجیب و غریبی برایمان درست کردند
  • نورافکن: پرسپولیسی‌ها دق دلی خود را سر من خالی می‌کنند!
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می‌داد/اوسمار خودش خواست بعد از فضای بازی با سپاهان برنامه بدهد+فیلم
  • پنالتی استقلال مقابل تراکتور سوخت؟ | کارشناس داوری نظر می دهد
  • آریگو ساکی: دزربی می تواند در میلان مانند من عمل کند
  • آخرین روزهای استقلالی بودن | خداحافظی نزدیک است
  • آنچلوتی: رئال مادرید در سطح خودش ظاهر نشد؛ بازی برگشت در برنابئو هیجان‌انگیز است
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها