Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه موقت سنندج گفت: توافق بحرین و امارات با رژیم صهیونیستی غاصب ظلم و خیانتی آشکار به حقوق مردم مظلوم فلسطین است و همه مسلمانان جهان اسلام این حرکت زشت را محکوم می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ماموستا سیداحسن حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سنندج که در مسجد جامع این شهر اقامه شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه نمازگزاران و دعای خیر و طلب شفای عاجل برای همه مریضان، به سه عوامل عاقبت‌خیری، سعادت‌مندی، خوشبختی و رستگاری انسان از دیدگاه قرآن اشاره کرد و اظهار داشت: اسلام به عنوان کامل‌ترین و جامع‌ترین دین الهی خوشبختی و رستگاری انسان‌ها را در قرآن بیان کرده و در آیات متعددی به این موضوع پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه "تقوا" از نخستین عواملی ا‌ست که انسان را به رستگاری می‌رساند گفت: انسان مسلمان با ایمان زمانی‌که تقوا پیشه کرده، وظیفه‌شناس، متعد، اهل احسان، زکات، خیر و خیرات بوده و در مسیر سعادتمندی قرار گرفته و با رستگاری رهایی می‌بخشد.

امام جمعه موقت سنندج با بیان اینکه یکی از موارد با اهمیت سعادت و رستگاری انسان، داشتن تقوا است تصریح کرد: زمانی که انسان از هوا و هوس پیروی نکند و نفس خود را از آلودگی به معاصی حفظ کند در زندگی ابدی‌اش سعادتمند خواهد بود.

وی دومین عاملی که انسان را در مسیر سعادتمندی و رستگاری قرار می‌دهد، "تواضع" خواند و افزود: بزرگ‌ترین عبادت "تواضع" است، بنابراین نباید انسان‌ها غرور، کبر، تکبر و خودخواه داشته باشند بلکه باید مردم‌دار، فروتن و مراقب چشم، زبان، رفتار و گفتار خود باشند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قزوین: سعادتمندی یک جامعه در عمل به امر به ‌معروف نهفته استنماینده ولی‌فقیه در گیلان: «اطاعت از ولایت» مهم‌ترین وظیفه مؤمنان برای سعادتمندی است

ماموستا حسینی "صله رحم و احترام به پدر و مادر" را سومین عاملی خواند که انسان را در مسیر سعادت و رستگاری قرار می‌دهد و عنوان کرد: صله رحم یکی از با ارزش‌ترین و زیباترین اقدامات دینی و اخلاقی بوده که باید نسبت به پدر و مادر، خانواده، تمام خویشان، اقوام و آشنایان انجام شود چرا که قطع رابطه و ترک صله رحم باعث شقاوت و بدبختی انسان در دنیا و آخرت و نابودی جامعه می‌شود.

وی در بخشی دیگر از خطبه‌های خود ضمن محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی و کشتار مسلمانان اظهار داشت: توافق بحرین و اماراتی با رژیم صهیونیستی ظلم و خیانتی آشکار به حقوق مردم مظلوم فلسطین و مسلمانان جهان است و همه مسلمانان جهان اسلام این حرکت زشت را محکوم می‌کنند.

امام جمعه موقت سنندج از همه مسلمانان و خیران خواست که در این روزهای سخت کرونایی دست نیازمندان و فقرا را گرفته و ضمن همنشینی با آنان با کمک‌هایمان آنها را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/481/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه موقت سنندج رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۶۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در شمال رفح

به گزارش قدس آنلاین، با گذشت بیش از دویست روز از جنگ علیه نوار غزه همچنان حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به بخش های مختلف این منطقه ادامه دارد که بر اثر این حملات، شماری شهید و زخمی شده اند.

پایگاه العهد نوشت: جنگنده های رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) نیز مناطقی از نوار غزه را بمباران کردند.

این جنگنده های رژیم صهیونیستی شهر رفح در جنوب نوار غزه را در یک نوبت بمباران کردند و مناطق «الفخاری» در جنوب شرق خان یونس در جنوب نوار غزه هم از سوی اشغالگران هدف قرار گرفت.

منابع فلسطینی همچنین از حملات هوایی و توپخانه ای رژیم صهیونیستی به منطقه الزیتون در جنوب شهر غزه خبر دادند.

همزمان این منابع به ویرانی هایی اشاره کردند که اشغالگران در خان یونس ایجاد کرده اند.

از سوی دیگر منابع خبری از درگیری های شدیدی خبر دادند که میان رزمندگان مقاومت فلسطین و نظامیان رژیم صهیونیستی در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه جریان دارد.

رزمندگان مقاومت در برخی مناطق نوار غزه از جمله شمال اردوگاه النصیرات و محله الزیتون در غزه وارد درگیری‌های شدیدی با اشغالگران صهیونیست شدند.

گفتنی است؛ ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته ۲۰۲۳ ( ۱۵مهر۱۴۰۲) با انجام حملات وحشیانه دست به کشتار زنان ‌و کودکان غزه زده اما تاکنون نتوانسته به اهدافی که برای خود تعیین کرده است، دست یابد. ارتش رژیم صهیونیستی بازگرداندن اسیران صهیونیست از غزه و نابودی حماس را از اهداف این جنگ اعلام کرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • خاتمی: بازی با ایران بازی با دم شیر است / عملیات وعده صادق نشان داد که دوران موشک پایان نیافته است
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی بر چهره رژیم صهیونیستی بود
  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است
  • هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!
  • هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست که فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!
  • تلاش فعالان مدنی در انگلیس علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در شمال رفح
  • ملت‌های مسلمان، یهودی، مسیحی و بودایی حقوق فلسطینیان را از کشورهای حامی رژیم صهیونیستی مطالبه می‌کنند