Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس ، ساختمان مرکز رشد و نوآوری دانشگاه خوارزمی به همت دانشجویان، هسته های فناور با حضور معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری۳۰ شهریور افتتاح خواهد شد.

براساس این گزارش ، این مجموعه شامل ۱۴ فضای مخصوص شرکت های دانش پایه  و صنایع خلاق ۱۰ زیج  و ۱۲ میز هسته و میزهای آتلیه برای کار استارتاپی به همراه یک کتابخانه تخصصی، یک پشت بام سبز(کافه نوآوری)  و ۸ میز ‏گپ و کار، سالن نشست تخصصی و فضاهای تفریحی برای فعالان در حوزه های مدیریت هوشمند شهری، زنجیره  بلوکی، اینترنت اشیاء، بورس، صنایع خلاق و غیره در اختیار کاربران قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است ، اینترنت پرسرعت فضاهای مناسب، وجود مربیان کارآفرین توانمند و خانواده فناور خوارزمی از مزیت های این مجموعه به شمار می‌رود.

لازم به ذکر است ، رویکرد  مرکز رشد و نوآوری دانشگاه خوارزمی شامل برگزاری رویداد های منظم و فراخوان‌های دوره‌ای و ارزیابی های مستمر بر پایه مدیریت پلتفرم تعاملی است در واقع طراحی و بازسازی این مجموعه توسط دانشجویان دانشگاه خوارزمی به صورت کامل انجام پذیرفته است این مجموعه یکی از اعضای شبکه فناوری و نوآوری تهران به حساب می آید که استفاده از توان فنی دانشجویان ساخت محصولات به صورت درون زا و  استفاده از مصالح  بازیافتنی از رویکردهای اقتصاد مقاومتی در این مجموعه است.

ساعت کار این مجموعه از ساعت ۷ صبح تا ۲۴ در طول هفته بوده که امکانات چاپ و شبکه تعاملی با صنعت و جامعه است. همچنین موقعیت دسترسی مجموعه رشد و نوآوری در خیابان رودسر تهران در نزدیکی وزارتخانه های نفت و کشاورزی است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجویان دانشگاه رشد نوآوری خوارزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۶۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از تجلیل دانش آموزان از معلمان خود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ثبت نام در جشنواره‌های بین المللی و فناوری خوارزمی آغاز شد
  • ادغام ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ
  • مرکز ملی نوآوری مغز راه اندازی می‌شود
  • مرکز ملی نوآوری مغز در بیمارستان فیروزگر تهران راه‌اندازی می‌شود
  • ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ ادغام شد
  • نخبگان و کارآفرینان خارجی جذب مرکز رشد و سرای نوآوری می‌شوند
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان فنی و حرفه‌ای
  • باید ضمانت نامه‌های بانکی شرکت‌های دانش بنیان تسهیل شود/بودجه اندک در مقایسه با دانشگاه‌ها
  • ورزشی‌های چهاردهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از تجلیل دانش آموزان از معلمان خود