Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سابق تیم فوتبال تاتنهام می‌گوید که یکی از آرزوهایش تمرین دادن پرافتخارترین تیم فوتبال باشگاهی جهان است و اینکه از آبی‌و‌اناری‌ها پیشنهاد کار نداشته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریسیو پوچتینو می‌گوید که باشگاه بارسلونا پس از اخراج کیکه ستین به او پیشنهادی برای جانشینی این مرد اسپانیا نداده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوچتینو اواسط فصل گذشته از تاتنهام اخراج شد تا جای خود را به ژوزه مورینیو بدهد. پیش از انتصاب رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید بارسلونا شایعاتی مبنی بر تماس این باشگاه با پوچتینو برای استخدام او مطرح شد اما این مرد آرژانتینی آن را رد کرد.

او به نشریه مارکای اسپانیا گفت: بارسلونا به من هیچ پیشنهادی برای هدایت این تیم نداد، ضمن اینکه من تصور نمی‌کردم که بتوانم با بارتومئو (رئیس باشگاه بارسلونا) کار کنم. من با رامون راموس پلانس (مدیر ورزشی جدید باشگاه بارسلونا) شام خوردم، چون با هم سال‌ها رابطه‌ای دوستانه داشته‌ایم، در واقع از سال 2009 که هر دو توسط باشگاه اسپانیول استخدام شدیم.

سال گذشته چندین رسانه به نقل پوچتینو اعلام کردند که او به خاطر مربیگری در اسپانیول هدایت رقیب همشهری این تیم یعنی بارسلونا را برعهده نمی‌گیرد. اکنون اما به نظر می‌رسد که او تغییر موضع داده است.

او گفت: حرفی که آن موقع زدم طعنه‌‌آمیز بود. آن حرف را در اولین نشست خبری‌ام در تاتنهام زدم چون آن زمان مدیران باشگاه از من درباره شایعه رفتنم به بارسلونا سؤال پرسیده بودند. اینطور شد که من به شیوه طعنه‌آمیز پاسخ دادم و فکر می‌کنم که خیلی زیاده‌روی کردم و آن حرف را زدم.

ملاقات بارتومئو با پوچتینو برای جانشینی ستین در بارسلونا

پیش از آغاز فصل جدید از پوچتینو به عنوان گزینه مربیگری تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن، یوونتوس و اینتر هم نام برده می شد اما در نهایت او هدایت هیچ‌یک از آنها را برعهده نگرفت.

او در این باره گفت: نه پاری‌سن‌ژرمن، نه یوونتوس و نه اینتر هیچ‌کدام به من پیشنهاد ندادند اما دروغ نگویم من از بنفیکا و موناکو پیشنهادهایی داشتم.

رئال مادرید هم یکی دیگر از تیم‌هایی بود که از او به عنوان مشتری پوچتینو نام برده می‌شد اما این تیم هم در نهایت زین‌الدین زیدان را برگرداند.

پوچتینوی 48 ساله اظهار داشت: نمی‌دانم که آیا هرگز خواهم توانست رئال مادرید را هدایت کنم یا نه اما این کار رؤیای من است. رئال مادرید اگر بهترین باشگاه دنیا نباشد، یکی از بهترین‌ها است. هر کسی رؤیاهای خودش را دارد و این هم رؤیای من است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئال مادرید بارسلونا تاتنهام مائوریسیو پوچتینو رئال مادرید بارسلونا تاتنهام مائوریسیو پوچتینو رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۶۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید اول بارسلونا در جهنم زرد غیب شد!

به گزارش "ورزش سه"، موندودپورتیوو، نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا، واکنش جالبی به عدم درخشش کیلیان امباپه در بازی شب گذشته برابر دورتموند نشان داد.

ژاویر بوش در ستون خود نوشت: «جلاد بارسا در لیگ قهرمانان، تبدیل به امید هواداران بارسا شده تا رئال به پانزدهمین لیگ قهرمانان خود دست پیدا نکند، کسی که در سال های اخیر کابوس هواداران بارسلونا بوده، حالا امید اول آنهاست تا رئال مادرید در سالی که کورتوا و دو مدافع اصلی خود را در اختیار نداشته، ولی احتمالا در فینال خواهد بود، قهرمان نشود. 

کیلیان برابر دورتموند در بیشتر دقایق محو بود ولی برای او هنوز بازی برگشت باقیمانده و امید به فتح دو جام هیجان انگیزتر دیگر، لیگ قهرمانان اروپا و یورو 2024. او قرار بود ناجی تیم لوئیس انریکه باشد اما ناگهان شکست شب گذشته در دورتموند (1-0) راهیابی تیم فرانسوی به فینال ومبلی را بسیار پیچیده کرد.

 یک گل عالی از فولکروگ در نیمه اول باعث شد که نیکولا سارکوزی و الخلیفی روی سکوهای سیگنال ایدونا پارک خکششان بزند. نکته این است که اگر بازی 100 بار برگزار می شد، در 99 بار پی اس جی نتیجه مثبت می گیرد. 6 موقعیتی که پی اس جی در نیمه دوم از دست داد بسته به اینکه بازی برگشت چگونه به پایان برسد، می تواند در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا ثبت شود. به ویژه، آن ضربه سر فابیان روئیز، کاملاً تنها در محوطه جریمه یا دو ضربه‌ای که به تیر برخورد کرد. سه شنبه بعد در پارک دو پرنس بازی برگشت خواهد بود و باید دید امباپه به یک فینال دیگر می رسد و مانع قهرمانی رئال خواهد شد یا خیر.»

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل رئال مادرید (2011/5/3) / فیلم
  • رئال مادرید، بارسلونا را از کورس خرید پدیده جدید فوتبال آرژانتین خارج کرد
  • انریکه تحقیرم کرد، او حتی با من دست نداد
  • امید اول بارسلونا در جهنم زرد غیب شد!
  • رئال مادرید 2-6 بارسلونا؛ 15 سال از تحقیر خانگی لوس‌ بلانکوس گذشت / عکس
  • پیروزی بزرگ در سانتیاگو برنابئو؛ برتری 6-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید (لالیگا اسپانیا - 2 می، 2009)
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل بارسلونا (2002/5/1) / فیلم
  • کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!
  • مکس ابرل: هیچ پیشنهادی برای آلفونسو دیویس دریافت نکرده‌ایم
  • مدیر بایرن: از رئال هیچ پیشنهادی برای بازیکن ما نیامده