Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیومرث سرمدی، نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،در این خصوص گفت: درسفراخیر آقای نوبخت به همدان و رایزنی انجام شده توانستیم موافقت ایشان برای تامین اعتبار دوطرح کنارگذر و کتابخانه پارک شهید باهنر را اختصاص دهیم.

او با اشاره به اینکه با اختصاص ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح ملی کنارگذر شهرستان اسدآباد موافقت شد افزود: با ابلاغ و تزریق این میزان بودجه، طرح فوق به طور قطع به زودی و تا پایان سال جاری به عنوان یکی از مطالبات مردم اسدآبادی افتتاح شده و به بهره برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با اشاره به اینکه افتتاح کنارگذر شهرستان در کاهش تصادفات از نقش مؤثری برخوردار خواهد بود، ادامه داد: کنارگذر اسدآباد یکی از طرح‌های مهم و استراتژیک برای کشور، استان و شهرستان بوده که چندین استان غربی را پوشش داده است و به عنوان بزرگراه کربلا هر ساله زائران زیادی از این مسیر تردد دارند.

سرمدی بیان کرد: دردیدار با وزیر بهداشت هم موافقت ده میلیارد تومان برای بهسازی محوطه بهسازی بیمارستان قائم گرفته شد.
این مسئول در ادامه با اشاره به طرح کتابخانه استاندارد اسدآباد با پیشرفت فیزیکی ۱۰ درصد اظهار داشت: این طرح طی چند سال اخیر با پیشرفت فیزیکی ۱۰ درصد به صورت غیرفعال باقیمانده بود که در ملاقات اخیر با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برای طرح فوق نیز موافقت اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان گرفته شد که به طور قطع با اختصاص این بودجه این طرح شاخص شهرستان سرانجام پس از چند سال دوباره فعال می‌شود.
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی طرح کنارگذر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۶۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی

به گزارش خبرنگار مهر، مالک رحمتی عصر جمعه در بازدید از طرح کنار گذر ایلخچی گفت: اختصاص این میزان اعتبار به طرح یاد شده منوط به افتتاح حداقل یک باند این کمربندی تا اوایل تیر ماه امسال است.

وی با بیان اینکه ما برای تکمیل این طرح جاده‌ای به مردم وعده داده‌ایم، افزود: حداقل یک باند این کمربندی باید در موعد یاد شده به بهره برداری برسد.

عملیات اجرایی کمربندی هشت کیلومتری ایلخچی ۱۶ سال پیش آغاز شده که در دولت سیزدهم برای تکمیل آن اهتمام ویژه ای شده است.

کد خبر 6089311

دیگر خبرها

  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • ضرورت اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام