Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@21:48:02 GMT

تصمیم نهایی زیدان؛ مایورال می ماند، یوویچ می رود

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۷۰۴۰

تصمیم نهایی زیدان؛ مایورال می ماند، یوویچ می رود

زین الدین زیدان تصمیم گرفته تا بورخا مایورال را برای فصل 21-2020 حفظ کند.

به گزارش "ورزش سه"، تنها دو روز تا شروع کار رئال در فصل جدید باقیمانده و کهکشانی ها باید در زمین سوسیداد نخستین بازی خود در لالیگا را انجام دهند.

زیدان این روزها در حال ارزیابی بازیکنانش است تا در نهایت به یک ترکیب ایده آل دست پیدا کند و طبق ادعای آاس، برای خط حمله به این نتیجه رسیده است که بورخا مایورال حفظ شود ولی لوکا یوویچ قرضی راهی تیمی دیگر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

مایورال که اخیرا مورد علاقه لاتزیو قرار داشت و گفته می شد قرار است قطعی از رئال جدا شود، توانسته رضایت زیدان را جلب کند.

او محصول آکادمی رئال است و فصل 17-2016 را قرضی در ولفسورگ توپ زد ولی زیدان او را برای فصل 18-2017 حفظ کرد. مایورال دو سال اخیر را قرضی در لوانته حضور داشت ولی شواهد از این قرارند که فصل پیش رو را در رئال خواهد ماند.

به جای او لوکا یوویچ صرب است که  راهی تیمی دیگر خواهد شد. با فرم فوق العاده کریم بنزما و عدم آمادگی مناسب یوویچ و نیز حواشی غیرورزشی او، زیدان به این نتیجه رسیده است که حضور در تیمی دیگر به صورت قرضی و انجام 40 بازی در فصل برای یوویچ، مفیدتر از نیمکت نشینی در رئال خواهد بود.

 

 

بورخا مایورال لوکا یوویچ زیدان (سرمربی) رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بورخا مایورال لوکا یوویچ زیدان سرمربی رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۷۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس

توییتر بایرن مونیخ یاد بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در فصل 12-2011 را زنده کرد.

طرفداری | دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ بازهم در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند.

بایرن مونیخ با پیروزی مقابل آرسنال و رئال مادرید هم با عبور از سد منچسترسیتی حال بار دیگر در یک مصاف جذاب، دیدنی و البته کلاسیک در لیگ قهرمانان اروپا و مرحله نیمه نهایی روبروی هم قرار می‌گیرند. توییتر رسمی باشگاه بایرن مونیخ اما با تصویری از مانوئل نویر و کریستیانو رونالدو در ضیافت پنالتی‌ها و بازی این دو تیم در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان فصل 12-2011 برای رئالی‌ها کری خوانده است.

رئال مادرید و بایرن مونیخ در آن فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند که در هر دو دیدار رفت و برگشت دو تیم با نتیجه 2-1 به پیروزی رسیده بودند تا بدین‌ترتیب این بازی به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضیافت پنالتی‌ها اما باواریایی‌ها با درخشش مانوئل نویر به فینال این مسابقات صعود کردند. کریستیانو رونالدو، کاکا و راموس پنالتی‌های خود را در مقابل نویر از دست دادند تا بایرن درنهایت به بازی پایانی راه یابد.

توییتر رسمی بایرن مونیخ: بعدش چی شد؟

بایرن مونیخ اما در فینال لیگ قهرمانان 12-2011 مقابل چلسی قرار گرفت که این مسابقه در وقت‌های قانونی به نتیجه 1-1 به پایان رسید. مونیخی‌ها اما این‌بار در ضربات پنالتی مغلوب شدند تا چلسی به اولین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا برسد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان
  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم
  • آنچلوتی: ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیم درستی است؛ توپ طلا باید به وینیسیوس و بلینگام برسد
  • بازیکن رئال که ژابی برای لورکوزن می‌خواهد
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم