Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی روز جمعه در دیدار با رئیس دانشگاه فرهنگیان، مدرسه را زیرساخت کشور و جامعه دانست و افزود: بخشی از مدرسه فیزیکی اما بخش عمده آن به معلم و استاد بستگی دارد، چون آنها می‌توانند مدرسه‌ها را پربار کنند.

وی بیان کرد: دانش‌آموزان متولیان و آینده‌سازان کشور هستند و باید بداینم آنها را به دست چه کسانی می‌سپاریم، نباید افتخار کنیم که چه بچه‌های متدینی در مدرسه‌ها تربیت شده‌اند، والله بخش عمده تربیت آنها مربوط به خانواده‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان کاشان با اشاره به حضور، کمک و مشارکت مردم در بخش‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور اظهار داشت: مردم در هشت سال جنگ تحمیلی پای کار بودند و اگر فرماندهان نقش تاثیرگذاری داشتند، با روش‌های کلاسیک و تسلیحات وارفته نبود، بلکه با تفکر بسیجی به پیروزی دست یافتند.

وی حذف هنرستان‌ها را هدر دادن امکانات امور تربیتی دانست و افزود: اگرچه تلخ هست اما باید باور کنیم، در مدیریت اشتباهاتی داشته‌ایم و این اشتباهات در حوزه آموزش و پرورش جدی‌تر بوده است.

نماینده شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: جمعیت دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در طول پنج سال پیش از دوره مدیریت کنونی از ۱۷ هزار نفر به پنج هزار نفر رسید، چون اعتقاد نداشتند که معلم باید ویژه تربیت شود.

سیدجواد ساداتی‌نژادبا بیان اینکه این نگاه موجب شد در کشور با کاهش معلم روبه‌رو شویم، اضافه کرد: هم اکنون ۶۰۰ هزار نفر معلم کمبود داریم و برای جبران آن از کسانی استفاده می‌شود که از تجربه کافی برخوردار نیستند و دانش‌آموزان در آینده با مشکلاتی روبه‌رو خواهند شد.

وی با اشاره به توسعه رشته‌ها و افزایش شمار دانشجویان دانشگاه فرهنگیان به ۴۵ هزار نفر در دوره مدیریت کنونی، تصریح کرد: پیش‌تر دانشگاه‌های فرهنگیان را تعطیل نیز می‌کردند اما هم‌اکنون رشته‌های این دانشگاه توسعه هم یافته است.

نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلس با قدردانی از خیرین مدرسه‌ساز گفت: ۷۷ درصد از مدرسه‌های کاشان از سوی خیرین ساخته شده که در کشور بی‌نظیر است اما وقتی در این مدرسه‌ها معلمان خوب، با تجربه و با کیفیت نباشند، فایده‌ای ندارد.

ساختمانی با ۶ هزار مترمربع زیربنا و امکاناتی منجلمه سالن ورزشی، اجتماعات و آشپزخانه که از سوی خیری کاشانی با ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار ساخته شده است، تحویل دانشگاه فرهنگیان شد و قرار است در آیینی با حضور وزیر آموزش و پرورش به بهره‌برداری برسد.

پیش از شیوع ویروس کرونا، نزدیک به ۶۵ هزار نفر دانش‌آموز در ۳۷۲ باب مدرسه کاشان به تحصیل اشتغال داشتند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۸ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

برچسب‌ها عباس علی سلیمانی سیدجواد ساداتی نژاد امام جمعه کاشان دانشگاه فرهنگیان نماینده مجلس شورای اسلامی اصفهان کاشان وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام جمعه کاشان دانشگاه فرهنگیان نماینده مجلس شورای اسلامی اصفهان کاشان وزارت آموزش و پرورش امام جمعه کاشان دانشگاه فرهنگیان نماینده مجلس شورای اسلامی اصفهان کاشان وزارت آموزش و پرورش اخبار کنکور دانشگاه فرهنگیان مدرسه ها هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۷۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی اموزش و پرورش کاشان ، رشد و پرورش خلاقيت دانش آموزان و ايجاد زمينه مناسب در مدارس با همكاري دبيران براي نشان دادن ظرفيت ها بیان کرد و گفت: ايجاد ارتباط بين مدرسه و بازار اشتغال، آشنايي دانش آموزان با مراحل مختلف صنعت از توليد يك محصول تا بازاريابي و فروش آن و كمك به مهارت آموزي و حرفه آموزي از اهداف برگزاري جشنواره است.


محمد قنبری افزود: برگزاري اين جشنواره و برپايي بازارچه در تمام مدارس دور اول دخترانه و پسرانه مقطع متوسطه در شهرستان برگزار مي شود.


وی با بیان اینکه 45 غرفه در این مدرسه بر پا شده گفت: برگزاري اين بازارچه بستري مناسب است تا دانش آموزان آثار، محصولات و دست سازه هاي خود را به صورت مستقيم در معرض فروش قرار دهند.


دانش آموزان در این غرفه‌ها برای آشنایی با مشاغل آینده از وسایل دست ساز ،نقاشی اسباب بازی، پرورش گل، صنایع دستی، فسیل و سنگواره، فرش و گلیم، مواد شوینده، لوازم جانبی موبایل محصولات فرهنگی ،کتابفروشی ،بازی‌های رایانه، ساندویچ، اسنک، شیرینی و کیک در معرض فروش همکلاسان و اولیا خود قرار دادند.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح نور در جامعه دینی نور امید ایجاد کرده است
  • اجرای طرح نور امید‌هایی را در جامعه دینی ایجاد کرده است
  • اجرای طرح نور امید‌هایی در جامعه دینی ایجاد کرده است
  • امنیت شغلی یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه کارگری است
  • رشته های دانشگاهی را به سمت نیازهای جامعه سوق دهیم
  • جمعیت جوان اصلی‌ترین مولفه قدرت و ثروت واقعی هر کشور
  • تامین همه نیازهای ارزی توسط بانک مرکزی
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد