Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اصغرجعفری مدیرعامل باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با بیان این که باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هم برنامه‌های متعددی را از ابتدای امسال در این راستا برگزار کرده است و در هفته دفاع مقدس چند برنامه ملی در باغ موزه برگزار می‌شود، گفت: در اولین روز از هفته دفاع مقدس (۳۱ شهریور)، در باغ موزه میزبان تعدادی از فرماندهان ارشد نیرو‌های مسلح و پیشکسوتان دفاع مقدس هستیم که این برنامه همزمان در کل کشور است و حدود یک میلیون نفر از پیشکسوتان سراسر استان‌ها و شهرستان‌ها تجلیل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یکی از افتخاراتی که امسال در این برنامه نصیب ما و همه رزمندگان شده است، ارتباط تصویری مقام معظم رهبری با مجموعه رزمندگان ایران اسلامی در کل کشور است که شامل فرماندهان ارشد و رزمندگان فعال و نقش آفرین در دفاع مقدس است.

وی افزود: همزمان با این برنامه در ۳۱ شهریور نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس افتتاح می‌شود و در روز دوم مهر هم دو برنامه ملی در باغ موزه برگزار می‌شود که نخستین برنامه افتتاح ۹ موزه در ۹ استان است که به صورت ویدئوکنفرانس با حضور مقامات کشوری افتتاح می‌شود و برنامه دوم نیز نمایشگاه ملی دستاورد‌های دفاع مقدس است که در باغ موزه آغاز به کار می‌کند.

جعفری با بیان اینکه از چند ماه پیش مقدمات برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های فراهم شده است و سازمان‌های کشوری و لشکری در حال آماده سازی غرفه‌ها هستند و از دوم مهرماه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی پذیرای علاقه‌مندان است، گفت: در این نمایشگاه هم بخش سخت افزاری و هم بخش‌های نرم افزاری دستگاه‌ها را خواهیم داشت.

وی رونمایی از ۵۶ طرح کلان تحقیقاتی و مطالعاتی حوزه دفاع مقدس را که بعد از ۱۳ سال کار به اتمام رسیده است، از دیگر برنامه‌های این هفته موزه برشمرد و اضافه کرد: این پروژه‌ها تقریبا همه ابعاد دفاع مقدس را در همه حوزه‌ها مورد پژوهش قرار داده است و به عبارتی یک سند بالادستی برای پژوهشگران تلقی می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس جنگ تحمیلی دستاوردهای دفاعی باغ موزه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۷۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه مشاغل دانش‌آموزی زارچ 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر هنرستان زارچ گفت: این نمایشگاه باهدف ارائه دستاورد‌های علمی و آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان با مشاغل و بازار کار راه‌اندازی شده است. 
 
وکیلی افزود: در این نمایشگاه دانش آموزان در رشته‌های حسابداری، معماری، گرافیک و خیاطی دستاورد‌های خود را در قالب ۲۰۰ اثر برگزیده به نمایش گذاشتند.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • برپایی نمایشگاه مشاغل دانش‌آموزی زارچ 
  • برپایی نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی دختران دانش آموز
  • روایت زندگی تنها شهید فرانسوی دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود